חדשות וחדשנות בחינוך >

מניפים את הדגל- מרימים את המורל

תלמידי בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים ממשיכים להניף את הדגל ולהרים את המורל. במהלך השבוע יצאו תלמידים רבים מכיתות שונות לחלק ברחבי העיר, מגנטים שעליהם דגלי ישראל אשר בית החינוך הדפיס עם הכיתוב ‘עם ישראל חי – יחד ננצח’.

בנוסף הכינו התלמידים שלטים ותלו בקרבת בית החינוך. כל זאת על מנת להרים את הרוח ואת המורל בעיר. מתוך הבנה כי העשייה של תלמידי בית החינוך תורמת ומסייעת הן לתלמידים והן לתושבים. דווקא בימים אלה חשוב לתלמידים לקחת חלק, לתרום , לתת ולהרים את המורל, ברור לכולם שהעורף חזק – גם החזית חזקה.

לידור אלסה תלמיד ט1 שיתף: “דווקא בתקופה קשה, בה עם ישראל נמצא במלחמה, שמחתי לעשות משהו טוב למען עם ישראל”.

יהודה גריינר מחנך כיתה ט’1: “עם ישראל יחד נמצא במערכה שנצא ממנה מחוזקים בעז”ה. מצאנו הזדמנות לתת לתלמידים חלק בהעלאת המורל. התלמידים התרגשו מהתגובות של התושבים שלקחו מגנטים לתלות על הרכבים. זה נתן תחושה של אחדות ושביחד – עם ישראל חזק – עם ישראל חי”.

הודיה תשובה, סגנית מנהל חטיבת הביניים, ממלאת מקום המנהל שגוייס: “בימים קשים אלו שבו עם ישראל שרוי בכאב גדול, החשיבות היא לצאת לעשיה משמעותית למען עם ישראל שמרימה את הצוות התלמידים והקהילה. אלו ימים שצריך לעשות בהם פעולות לחיזוק האחדות ואהבה בעם ישראל”.

מניפים את הדגל- מרימים את המורל

פורסם בתאריך: 23.10.2023