חדשות וחדשנות בחינוך >

מנהלת חדשה למדרשת אמית למדעים ואמנויות באשדוד

תמי בן זקן תחליף את אורית קאופמן שאחרי חמש שנות ניהול תנהל את אולפנת אמית גבעת שמואל.
במכרז שערכה עיריית אשדוד יחד עם רשת אמית ומשרד החינוך, נבחרה לאחרונה תמי בן זקן לתפקיד מנהלת מדרשת אמית למדעים ולאמנויות. זאת לאחר שהמנהלת הנוכחית, אורית קאופמן תעבור לנהל בשנה הבאה את אולפנת אמית גבעת שמואל.
בן זקן, בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך, שימשה בעשרים השנים האחרונות כסגנית מנהל וכמנהלת בתי ספר והיא גם מלווה של מנהלים בתחילת דרכם מטעם אבני ראשה – תוכנית הכשרת המנהלים של משרד החינוך. בשנים האחרונות ניהלה את בית הספר הממלכתי דתי אהבת תורה במטה בנימין. קודם לכן היתה סגנית המנהל בבית הספר הממלכתי דתי בבית אל, כשהיא מובילה בשנים האחרונות את קהילת מנהלי בתי הספר במזרח בנימין במסגרת ‘קהילות לומדות’.
בצעירותה, עבדה באולפנת ‘רעיה’ בבית אל ובמסגרת השירות הלאומי היתה בן זקן מרכזת סניף בני עקיבא בבית שמש. בתי הספר שאותם הובילה בן זקן הגיעו להישגים בתחומי המצוינות, העשיה החברתית והלמידה החדשנית.
מדרשת אמית למדעים ולאמנויות הוקמה לפני שש שנים והיא מונה כיום כ-300 תלמידות המתמחות בלימודי מדעים ובלימודי אמנות וזוכה להכרה כבית ספר איכותי וחדשני שמהווה בית חם ואוהב לכל תלמידה.
תמי בן זקן: “אני מודה לעיריית אשדוד, לרשת אמית ולמשרד החינוך על האמון ומקווה שנכנס ונמשיך את צמיחת המדרשה. בימים הללו אני זוכה להכיר צוות מסור ותלמידות מצוינות ובעזרת ה’ נוביל יחד את המדרשה לקומות נוספות במצוינות, בלמידה חדשנית ובהעצמה נשית”.
אורית קאופמן, המנהלת היוצאת אמרה כי המדרשה היא פנינה חינוכית בזכות צוות יוצא דופן ותלמידות שכיף ללמד אותן ובעיקר ללמוד מהן. “אני מאחלת לתמי ולכל בית המדרשה צמיחה שגשוג ושלווה ובטוחה בהצלחתכם”.
ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי איחל לבן זקן הצלחה בתפקיד ואמר כי “העירייה תפעל כדי שהמדרשה תמשיך לעלות ולצמוח לבית של מצוינות”. הוא הודה לאורית קאופמן על “שנים של השקעה משמעותית למען התלמידות”.
אריה מימון ראש מינהל החינוך בעיריה אמר כי העירייה תמשיך לתת למדרשה את מלוא התמיכה ולסייע למנהלת החדשה להמשיך את ההצלחה והודה לאורית קאופמן על כל עשייתה היחודית ותרומתה למדרשה ולתלמידות.
ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי “אנו מאמינים שתמי בן זקן היא המנהלת הנכונה במקום הנכון למען המשך הצלחת המדרשה”. הוא הודה לאורית על בניית המדרשה, כמעט מתחילתה ועד שהביאה אותה להיות מדרשה מבוקשת המעניקה חינוך איכותי.

פורסם בתאריך: 31.05.2021