חרבות ברזל >

מכיכר החטופים לשומרון: התלמידות פתחו את מאהל להבה

התלמידות במאהל להבה

במטרה ליצור חיבור בין הקהילה בשומרון, על ידי יצירת מפגשים וחיבוק של משפחות החטופים והנופלים, פתחו השבוע תלמידות אולפנת אמית להבה בקדומים את ‘מאהל להבה’ במתחם האולפנה.

הרעיון עלה מתוך הרצון לאפשר למי שאינו יכול מהקהילה או בנות שמתקשות להגיע למאהל הגבורה או כיכר החטופים להיפגש עם הסיפורים האנשים והכוח שמתרחש שם. כך עמלו הבנות וקישטו את מבואת האודיטוריום והאודיטוריום עצמו בתפילות, תמונות ומשימות עשייה לזכות הנופלים והחטופים, אפו עוגות וכיבוד מושקע בבקשה להוסיף ברכות לזכותם.

הראשונה לפתוח את דוברי המאהל, הייתה מלי אבן שושן, אמו של סמ”ר אמיתי אבן שושן הי”ד, לוחם בבית הספר לקומנדו, שנפל בקרבות בחאן יונס לפני כחצי שנה. מלי שיתפה את התלמידות על אהבת תורה וכוח ההתמדה של אמיתי. “אמיתי אהב ללמוד תורה, רדף אחריה והעמיק בה. הוא הבין שרק התמדה תצליח ליצור את החיבור העמוק שאליו הוא שואף. בימים אלו של חודש אלול, אמיתי חיזק בנו את ההבנה שלא נוכל ליצור בתוכנו חיבור לקדוש ברוך הוא ללא עמל”.

התלמידה מיכל לוי שיתפה: “יצאתי נפעמת מדמותו וכוחו של אמיתי. הייתה זכות גדולה לשמוע את אמא של אמיתי. אין ספק שהמאהל שלנו הינו מאהל של כח, עוצמה ואחדות”.

נעמה מילר, מנהלת האולפנה: “חלק מהמטרות שלנו כבית חינוך קשורות לחיבור לכלל ישראל ולאירועים שאנו חוות במדינת ישראל בשנה האחרונה. זכינו שבנות שכבת י”ב הובילו מהלך שמטרתו חיזוק הרוח וקריאה לנצחון בהקמת מאהל גבורה בית ספרי שיחבר את התלמידות למחיר הכבד ששילמנו תוך הרמת המבט לנצח ישראל”.

פורסם בתאריך: 24.09.2024