חדשות וחדשנות בחינוך >

מישיבת אמית כפר גנים באהבה: 1000 מארזים יעשו חנוכה שמח לקשישים

מישיבת אמית כפר גנים באהבה: 1000 מארזים יעשו חנוכה שמח לקשישים

תלמידי חטיבת הביניים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, התגייסו השבוע למבצע הכנת מארזים עבור חנוכה לקשישים יקרים של אגף הסיעוד, בשיתוף עם עמותת ‘עזר מציון’.

במשך שעות ארוכות ארזו התלמידים החרוצים כ-950 יחידות של מארזים משמחים לחנוכה, הכוללים בונבונריית שוקולדים, נרות חנוכה וכמובן חנוכיה. לקראת חג החנוכה, המארזים יחולקו על ידי מתנדבים בשלל מקומות בארץ.

נועם נגר, תלמיד כיתה ז1 שיתף: “לפני שבוע בקשו מאיתנו לפרוק את המשאית של עזר מציון. כל הכיתה התגייסה למשימה בשמחה. לאחר כמה ימים פתחנו את הארגזים וארזנו שוקולדים, נרות וחנוכיות. הייתה חוויה מגבשת וכיפית, והכל בעבודת צוות מהנה”.

הרב דוידי בן זמרה, מנהל חטיבת הביניים בישיבת אמית כפר גנים: “אצלנו בישיבת אמית כפר גנים,החינוך לאהבת חסד והצנע לכת מתחיל במעשים קטנים ויומיומיים וממשיך במבצעים גדולים מורכבים. בסופו של תהליך תלמידי הישיבה מתחנכים למחויבות חברתית, ערכית וקהילתית. הפעם השתתפנו במבצע מרשים של עמותת ‘עזר מציון’. בהובלת הרב מתניה דהן התגייסו תלמידי כיתה ז’ להכין כמעט 1000 חבילות לקשישים בודדים לקראת חנוכה, שיצאו מהמבצע מלאי שמחה וסיפוק”.

אפרת ולדמן, מרכזת הפרויקט ועו”ס קהילתית בשירותי המעטפת של אגף הסיעוד ב’עזר מציון’: “זכינו כבר בפעם השנייה בשותפות מרגשת עם חטיבת אמית כפר גנים פ”ת. הרב דוידי, הרב מתניה ושאר הצוות נענים תמיד למשימה וסוחפים אחריהם את כלל התלמידים לעשייה החיובית. התלמידים עבדו בחריצות ובמסירות והתרגשו לשמוע שהמארזים יגיעו לבתי הקשישים ויאירו את ליבם ובתיהם בהרבה אור.שנזכה לעשות רק טוב יחדיו”.

פורסם בתאריך: 12.12.2022