חדשות וחדשנות בחינוך >

מיכל מאיה סלע מאמית נחשון חבל מודיעין: אשת החינוך המצטיינת לשנת 2023

מיכל מאיה סלע מאמית נחשון חבל מודיעין: אשת החינוך המצטיינת לשנת 2023

מיכל מאיה סלע מחנכת, רכזת תנ”ך , רכזת התאמות ורכזת מגמת מקצועות החירום בבית הספר אמית נחשון חבל מודיעין – נבחרה על ידי אגף החינוך במועצה האזורית חבל מודיעין בתואר ‘אשת החינוך המצטיינת לשנת 2023’.

מנימוקי אגף החינוך של המועצה, נכתב כי מיכל מאיה סלע ראויה לשבח על היותה מקצועית ויסודית ביותר ובנכונותה לסייע בכל פנייה ולכל דורש. “טובת התלמידים וטובת בית הספר תמיד לנגד עיניה והיא מלאה רעיונות כרימון לקידום בית הספר. מיכל יזמה והקימה בבית הספר את מגמת מקצועות החרום ההולכת ותופסת תאוצה, ובזמנה הפנוי היא מתנדבת כנהגת אמבולנס”.

בתגובה לזכיה, אמרה מיכל מאיה סלע: “התחלתי את דרכי החינוכית באמית נחשון לפני כ-7 שנים. צמחתי והתבגרתי ביחד עם נחשון. התרגשתי מאוד שבישרו לי על קבלת ההוקרה, זה חימם את הלב שיודעים להעריך את העבודה הקשה ועוצרים להגיד תודה לכל אנשי ונשות החינוך. זה מקצוע עם שליחות, מקצוע עם נשמה ואין לי ספק שאני במקום הנכון!”.

אתי יצחקי, מנהלת בית החינוך: “התברכנו במיכל סלע שלנו. מחנכת, רכזת תנ”ך רכזת התאמות והיוזמת והמוציאה לאור של מגמת מקצועות החירום. בזמנה הפנוי היא גם נהגת אמבולנס ומתנדבת קבועה במד”א. כל כך שמחה שהעבודה הטובה של מיכל זוכה להכרה גם במועצה. מיכל היא דוגמא אחת לאנשי החינוך המעולים שיש לנו באמית נחשון חבל מודיעין. התברכנו בה ובהם”.

פורסם בתאריך: 28.05.2023