חדשות וחדשנות בחינוך >

מיכל גיאר מישיבת אמית חברותא המתחדשת – מורת המאה

מיכל גיאר

‘מורת המאה’, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ”ד, היא מיכל גיאר, היועצת החינוכית בישיבת אמית חברותא המתחדשת בפתח תקווה.
בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי מיכל גיאר היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.
בתגובה לזכיה, אמרה מיכל גיאר: “אמונה בטוב ועין טובה, היא יסוד גדול בחינוך. בימים אילו של של כאב, אובדן ומלחמה פנימית וחיצונית. התפקיד החינוכי שלנו מקבל עוצמה גדולה. ומבחינתי לקבל את הבשורה על הבחירה בימים אילו יש לכך משמעות של המשכיות והכח של החיים ובעיקר בהירות חינוכית שמהדהדת לכל התחומים. הלוואי ונצליח להחזיק עין טובה על כל תלמידנו, עין טובה על כל אחד מעם ישראל, עין טובה על המציאות והמבחן הרוחני שאנו נדרשים לעמוד בו. אני בהכרת הטוב על ההכרה שאני זוכה לה, בתפילה שאזכה להוכיר אחרים סביבי”.
עדו שמחון, מנהל ישיבת אמית חברותא המתחדשת: “זכתה ישיבת אמית חברותא במיכל גיאר. בעין טובה במקצועיות ובשלווה, מעניקה מיכל כנפי רוח לכל, בזכותם צומחים צוות ותלמידים. אשרינו!”.

 

פורסם בתאריך: 26.03.2024