חדשות וחדשנות בחינוך >

מטריה שנפתחת בהתאם לטמפרטורה: חגיגת אקוסיסטם באמית איתן

תלמידי בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים בערב האקוסיסטם

תלמידי בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, קיימו השבוע באשכול הפיס ערב הצגת תוצרים בתחומי סייבר, רובוטיקה, Ai וגשרים. התלמידים הציגו את התוצרים והסבירו על תהליך הלמידה בכל קורס.

כך למשל בתחום הרובוטיקה- התלמידים הכינו דגמים מחלקי לגו, תכנתו והפעילו מגוון סוגי רובוטים שפועלים על ידי חיישנים תוכנות עם קודים ואפליקציות ממוחשבות. בין התוצרים: פח זבל שנפתח כשהוא מזהה מגע, או מטריה עם רובוט שגורם לפתיחתה בהתאם לטמפרטורה.

התלמידים נהנו מהרצאה של נעמי דיסקין על חללית בראשית, צפו בסרטון תוצר תלמידי הסייבר. לסיום נהנו ממשחקי קהוט וטקס חלוקת תעודות הצטיינות. כיבדו בנוכחותם: ברדנה פראוור הורביץ משנה לראש העיר, קובי עמר מפקח מחוז ירושלים במשרד החינוך, מיטל לבן סגנית מנהל אגף חינוך ואירמה בן משה מנהלת אשכול פיס.

שחר תנעמי, תלמיד כיתה ח בקורס גשרים: “הכוח שלנו לשנות את העתיד נמצא ברגעים הקטנים של ההווה. עם הכח הזה נעוף קדימה ונוכל לממש את היכולות והכלים שרכשנו”.

המורה רחל אנג’ל שמלווה את תוכניות האקוסיסטם בבית בחינוך אמרה כי “כבוד גדול לבית חינוך לראות תלמידים עם אור בעיניים שהחזון והשאיפה שלהם לעוף קדימה ולהגיע רחוק”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “התרגשנו מאוד לקיים את הערב אקוסיסטם ולהציג תוצרים של התלמידים שעמלו עליהם כל השנה. המורה רחל שהובילה את התוכנית בשיתוף מרכז make, ולא ויתרה למרות המלחמה. היה ערב מושקע מרגש, רואים שהתלמידים עברו תהליך יפה ומשמעותי”.

קובי עמר, מפקח מחוז ירושלים במשרד החינוך: “התרגשתי לנוכח הצעירים הללו שראשם בתורה ובמדע, בהמצאות ממוחשבות ובטכנולוגיה חדשנית. מסבירים בהתלהבות ובנועם, גם למי שאינו מבין ברזי הטכנולוגיה החדשה. אין ספק, באמית איתן מתרחשת פדגוגיה איכותית של מצוינות. יישר כוח גדול לדניאל בארי המנהל השש-שנתי, לשלומי מנהל החטיבה, לרחל רכזת המצוינות ולכל מורי התחומים השונים וחיילות תכנית גשרים”.

תלמידים מציגים את הרובוטים השונים

פורסם בתאריך: 10.06.2024