חדשות וחדשנות בחינוך >

מורה מצטיינת: אסתי פרידמן מבית חינוך אמי”ת רננים

מימין לשמאל: אסתי פרידמן מצטיינת קהילת מרכז, שלומי סבג מצטיין קהילת צפון, הזמר אביתר בנאי ודיצה שהם מצטיינת קהילת ירושלים. צילום:

פרידמן היא מנהלת חטיבת הביניים בבית החינוך. “זו הזדמנות לומר תודה מקרב לב על מקצת מהנתינה, היצירה והמנהיגות שלך”, כתבו לה מנכ”ל וסמנכ”ל הרשת

אסתי פרידמן מבית החינוך אמי”ת רננים נבחרה למורה מצטיינת של רשת אמי”ת. פרידמן היא מנהלת חטיבת הביניים אמי”ת רננים בשש השנים האחרונות. היא נבחרה כמורה המצטיינת לשנת תשפ”א “כנציגת קהילת מרכז בין מובילי תורת חיים בישיבות באולפנות ובתיכונים הדתיים ברשת אמי”ת,, כך לפי הגדרת הרשת”.
“זו הזדמנות לומר תודה מקרב לב על מקצת מהנתינה, היצירה והמנהיגות שלך”, כתבו ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל הרשת, ודני רהט, סמנכ”ל הרשת, החתומים על התעודה. “תודה על ההשקעה, האכפתיות והאהבה בתוך כל פרטי העשיה. תודה על הראיה הכוללת והיכולת להוביל מהלכים משמעותיים”.

בתגובה לזכייה אמרה פרידמן: “השליחות שלנו כמחנכים היא יצירת הרלוונטיות היומיומית והשוטפת ונטיעת התחושה בבנות כמו גם בצוות, שתורת חיים היא דרך ולא כותרת או פרויקט”.
עפרה פאר, מנהלת בית החינוך אמי”ת רננים, אמרה: “מנהלת חטיבת הביניים אסתי פרידמן, מקיימת את תורת החיים כדרך חיים. זו לא רק סיסמא עבורה, אלא אבני יסוד הנוכחות בכל צעד בשביל הניהול והחינוך של אסתי, המשפיע בצורה ישירה על הצוות החינוכי באמית רננים, התלמידות וההורים”.

הכתבה של מזל טלבי לוי פורסמה באתר צומת השרון ב-29.12.20
לקריאת הכתבה הקליקו

בתמונה מימין לשמאל: אסתי פרידמן מצטיינת קהילת מרכז, שלומי סבג מצטיין קהילת צפון, הזמר אביתר בנאי ודיצה שהם מצטיינת קהילת ירושלים. צילום: “צלמירי”

פורסם בתאריך: 31.12.2020