חדשות וחדשנות בחינוך >

באמית טכנולוגי אשקלון מצדיעים למורה לחיים

עשרות מורים בעבר ובהווה, מבית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, הגיעו בשבוע שעבר להצדיע לרכזת הפדגוגית המיתולוגית, ברוריה טנג’י שפרשה לגמלאות.

ביום רביעי שעבר, התאספו עשרות מורים במסעדת ‘ויקטוריוס’ באזור התעשייה הצפוני באשקלון בכדי לקיים מסיבת פרישה מכובדת, לאחת הדמויות הכי משמעותיות בבית החינוך אמית טכנולוגי. ברוריה טנג’י.

טנג’י החלה את דרכה כמורה צעירה לפני למעלה מ 30 שנה באמית טכנולוגי והשנה כאמור פרשה לגמלאות ברגשות מעורבים. הדבר היה לא פשוט למורים רבים שראו בה מנטורית שליוותה כל מורה בתחילת דרכו, גם לתלמידים היה קשה להיפרד והיא המשיכה ללוות מרחוק, לכן התקבצו המורים והחליטו לערוך לה מסיבה שטרם נראתה כמותה לשום פורש בעבר. הם המתינו לה במסעדה שהייתה ממותגת כולה עבורה, החל מתמונות מכל שנותיה בבית הספר, מגן הוקרה עשוי מלב זהב, ספר ברכות, עוגת לב ממותגת, מטבעות שוקולד ממותגות ואפילו ברכון הודיה ממותג.

ברוריה הנרגשת הופתעה מאוד מהמתנה, ולאחר שהמורים הקדישו לה את השיר שהקליטו במיוחד עבורה, התנגן סרטון של מעט מן הבוגרים שציינו עד כמה הם חבים לה את הצלחת. בתום הסרטון התנגן השיר ‘עלה קטן שלי’, אותו ביצע בוגר שלה שסיים לפני למעלה מ13 שנים, עדן דוד, כשברוריה ראתה אותו, היא לא יכלה לעצור את הדמעות. וכך המשיך הערב לספר את סיפורה של מורה, שכבר לא ממש זוכים לראות היום.

מנכ”ל רשת אמית, ד”ר אמנון אלדר, בירך והודה לה על שנים יפות. רב המועצה האזורית חוף אשקלון הרב יעקב אביטן הגיע במיוחד וסיפר על הייחודיות שבה. המורים העניקו לה מתנה מרגשת והיא בתום הערב, בירכה את כולם במילותיה המרגשות. לא מעט אנשים פרשו ממערכת החינוך, אך מעט האנשים שלאירוע הפרישה שלהם הגיעו כל כך הרבה מורים, שהשתתפו בהכנות באהבה כל כך גדולה, על כך נאמר, מורה לחיים.

פורסם בתאריך: 06.02.2022