חדשות וחדשנות בחינוך >

מוסיפים אור: תלמידי מקיף כללי אמית גוטוירט הדליקו נרות עם חיילי פלוגת הצמ”ה

מוסיפים אור: תלמידי מקיף כללי אמית גוטוירט הדליקו נרות עם חיילי פלוגת הצמ

לכבוד חג החנוכה, הגיעו תלמידי שכבת י”א במקיף כללי אמית גוטוירט שדרות להדלקת נר שני של חנוכה עם חתולי הפלדה (צמ”ה – צוות מכני הנדסי) וגדוד 74 שריון בחטיבה צפונית של עזה.

לוחמי הפלוגה ומנהלי העבודה, עובדים 24/7 על מנת להבטיח הגנה ברמה הגבוהה ביותר בגזרת הדרום בעזרת כלים הנדסיים, הידע המקצועי שלהם והמסירות הגבוהה לתפקידם.

לאחר הדלקת נרות חגיגית, התלמידים העניקו לחיילים הפתעות מתוקות לכבוד החג.

אושר מימוני, תלמיד כיתה יא 3 שיתף: “שמחתי לבקר את החיילים הגיבורים ששומרים עלינו כל השנה, להדליק איתם חנוכיה, להכיר את הכלים שאיתם הם עובדים ויוצאים למבצעים”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “מרגש מאד לראות את התלמידים עם הלוחמים מאירים את חג החנוכה באור החנוכיה. מי כמונו יודעים שהחיילים המסורים והיקרים פה אחראים ושותפים לשקט הקיים ועושים הכל שאנחנו נחייה בצורה תקינה. ואני מאחל לתלמידים היקרים שלנו בשדרות שיגיעו ליחידות הכי טובות בצה״ל”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “מרגש לראות את בני הנוער הערכיים והמדהימים שלנו מאירים את החג ויוצאים להיפגש עם חיילים ולוחמים, מכירים את המשמעות של השירות מקרוב, מדליקים יחד איתם חנוכיות ורואים מהם מהי דוגמה אישית לנתינה ועשייה משמעותית”.

אדי דגן, מנהל אמית גוטוירט: “אנו רואים חשיבות עליונה להמשיך להיות בקשרים עם החטיבה הצפונית ששומרת עלינו. אנו שואפים תמיד כי תלמידינו יקבלו ערכים גם בפעילויות ולא רק בדרכי שיח. אין כמו מפגשים מרגשים בעוצמתם להמחיש את העניין. יישר כוח לגל כהן המחנכת שמלווה, לרכזת שירות משמעותי, שירן חדד שתמיד דואגת לחיזוק ושימור לאורך כל השנים מטעם אמית גוטוירט. תודה גדולה ליחידת הנוער- לתחום השירות המשמעותי. למנהלת יחידת הנוער מעיין (לובי) לובנשטיין, למנהל השירות המשמעותי, אורי קרוס, לרכזת שירות משמעותי עירוני, רות בן אבו”.

פורסם בתאריך: 22.12.2022