חדשות וחדשנות בחינוך >

הנצחון הכפול של יוסף רבוח

בתמונה: יוסף עם האדום. קרדיט צילום: גלעד קברלצ’יק, מועדון אחי יהודה טקוואנדו

יוסף רבוח, תלמיד בית החינוך אמית טכנולוגי דתי ירושלים, הוא הזוכה במקום השני באליפות ישראל וגביע שגריר קוריאה בטאקוונדו עד גיל 21.
למרות גילו הצעיר, רבוח קיבל אישור להשתתף באליפות וקטף את מדליית הכסף לאחר 3 קרבות מאתגרים. הוא החל להתאמן מגיל 7 במועדון של ספיר צברי, כיום מתאמן במועדון ספרטא, וכבר נמצא בקורס מדריכים בוינגייט ובנבחרת נוער ישראל.
מעבר לנצחון בתחרות, שהתקיימה ביום שישי האחרון ברמלה, קטף רבוח נצחון נוסף. עקב סיום התחרות בשעה מאוחרת, הוא לא נשאר על הפודיום לקבלת הגביע, אלא הזמין מונית ספיישל מרמלה לקרית ארבע בעלות של מאות שקלים מכיסו האישי, כדי להגיע הביתה לפני כניסת שבת. מה שהביא לגאווה לא פחותה של בני משפחתו וחבריו.
בתגובה לזכיה, אמר יוסף רבוח: “מחכים לי עוד הרבה אתגרים בחיים, אני מתפלל שהשם יתן לי את הכוח והבחירה הנכונה להמשיך להתמיד בנחישות להצלחות מרובות”.
אלישע פלג, מנהל בית החינוך אמית דתי ירושלים: “כח הרצון של יוסף חיים בא לידי ביטוי בשגרת האימונים המביאה לתוצאות בתחרויות, יחד עם בהתמדה בלמידה ומאמץ בלימודים. שמחים מאוד בהצלחות שלו, ומאחלים לו להנשיך להתקדם ולהצליח בכל התחומים, ישר כח ועלה והצלח”.

פורסם בתאריך: 07.12.2021