חדשות וחדשנות בחינוך >

מבאר טוביה לכנס האקלים הבינלאומי של האו”ם

תומר גרטל, תלמיד כיתה יב9 בבית החינוך אמית באר טוביה, התבשר השבוע על כך שמתוך כ-9000 מועמדים, הוא התקבל לכנס האקלים הבינלאימי של האו”ם שייערך בספטמבר במילנו.
הכנס בשם Youth4Climate: Driving Ambition שיתקיים בספטמבר הקרוב הוא כנס מקדים לכנס הבינלאומי של האו”ם על משבר האקלים שנקרא cop 26. בכנס המקדים צפויים לקחת חלק כ400 בני נוער מכל העולם, אשר יבנו את הרעיונות והאסטרטגיה לשיפור ההתמודדות ומניעת משבר האקלים ויציגו אותם לממשלות העולם אשר לוקחות חלק בכנס המרכזי.
גרטל הינו פעיל בגינה הלאומית ובנושא איכות הסביבה כל שנותיו בתיכון אמית באר טוביה, כאשר בשנה שעברה אף העביר שיעורי חינוך בנושא לכל שכבות ט’ וי”ב.
“אנחנו לא נביאי חורבן אלא נביאי התקווה. אנחנו הדור שיביא את החופש, את הזכות שלנו לחיים, אנחנו הדור שניזכר בספרי הההיסטוריה”, הוא אומר. “המבוגרים נטשו אותנו, נטשו את העתיד שלנו. לכן מפאת המצב נגזר עלינו לצעוק ולזעוק למען העתיד שלנו”.
אביגדור ויצמן, מנהל בית החינוך: “אנו גאים בתומר על פעילותו הנמרצת בשמירת איכות הסביבה ועל בחירתו לייצג אותנו בכנס האקלים הבינלאומי. בית הספר רואה בעשייה פרואקטיבית מהסוג שתומר מפגין עיקרון ערכי-חברתי חשוב מאוד. ישר כוח!”.

פורסם בתאריך: 06.06.2021