חדשות וחדשנות בחינוך >

מאירים את בתי הקשישים

לאחר שנת הפסקה בשל מגפת הקורונה, התחדשה השנה היוזמה שמתקיימת כבר חמש שנים בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, בה התלמידים מגיעים לבתי קשישים ברחבי העיר ומאירים להם את החג, על ידי שמחה, ריקודים, שירים והדלקת נרות כמובן.

הקשר לקשישים מתבצע באמצעות אגף הרווחה בעיר, המפנה את התלמידים לכתובות של הקשישים. התלמידים זכו לתגובות מרגשות, אפילו עד בכי.

גד צרפתי, תלמידי כיתה ח 3 משתף: “‏הדלקת נרות ‏הייתה מאוד מרגשת ‏והזוג שביקרנו היה ‏מרגש ומעניין מאוד ‏‏עם ‏סיפורים יוצאי דופן”. יאיר בן עזרא, חברו לכיתה מוסיף: “יצאתי בתחושה טובה כי עשינו משהו חשוב” .

היועצת לילי זאב: “ברגע ששמעתי על הפרוייקט המדהים הזה לא היססתי לרגע. רק מהמחשבה שנזכה לשמח לבבות של קשישים עם התלמידים המתוקים שלנו כבר התרגשתי. פניתי לכמה מהם שיצטרפו וב”ה כולם נענו והגיעו. המפגש היה מרגש ומשמעותי”.

הרב שלומי דהן – ראש הנתיב הישיבתי ומנהל חטיבת הביניים מסכם: “הדלקת נרות החנוכה בבתי הקשישים בעיר, הפכה להיות מסורת מרגשת ומיוחדת במינה בבית החינוך אמית איתן. השנה לצד התלמידים והצוות, הצטרפו גם בוגרים שרואים במשימה הזאת הזדמנות אדירה להפיץ את האור, לשמח את הקשישים והבודדים בעיר ולתת את התחושה לכל תושב שהוא לא לבד, כולנו אור איתן!”.

פורסם בתאריך: 05.12.2021