חדשות וחדשנות בחינוך >

מאירות את העיר

מאירות את העיר

קרדיט צילום תמונות: תמר ביטון

מתוך רצון להוקיר תודה לעיר ולתושביה, יצאו כל תלמידות בית החינוך אמית אורי מעלה אדומים, ליום התנדבות ועשייה בקהילה, בניצוחה של יוכי עינות, הרכזת החברתית.

יום זה היווה את השיא לתהליך המרגש שעברו התלמידות יחד בשבועיים האחרונים בו כל שכבה ישבה במעגלי שיח וערכה דיון משמעותי על ערכי הנתינה והתרומה.

בית החינוך לבש חג והתלמידות יצאו למוקדים שונים ברחבי העיר לשמח ולתרום. העבירו פעילויות בגני ילדים ובבתי ספר יסודיים, הגיעו ל’הוד אדומים’ העבירו לסבים ולסבתות פעילות בשירים וריקודים, האירו פנים לנוסעים בדרכים על ידי תליית בלונים זהובים בקניון וברחבי העיר וחילקו ערכות של סדר הדלקת נרות וחוברת מתכונים של סבתות מהעיר, חילקו סופגניות לאנשי הביטחון בעמדות השמירה, התפזרו למרכזי קניות שונים והתרימו מוצרי מזון לעמותת “שיר” הפועלת בעיר למשפחות מעטות יכולת.

תושבי העיר הגיבו בשמחה ובהתלהבות על שלל הפעילויות השונות, שיתפו פעולה ופתחו את ליבם יחד איתנו למטרה נעלה זו. בתי הספר והגנים התפעלו מהתלמידות ומהיכולות שלהן להגיע אל כל ילד וילד וביקשו שנגיע שוב להעביר פעילויות סביב אירועי מעגל השנה.

נויה כהן, מכיתה ז1 משתפת: “הרגשתי משמעותית ומחוברת יותר לעיר כשנכנסתי לגנים והעברתי פעילות שאני וחברותיי תכננו לכבוד חג החנוכה. גיליתי על עצמי שאני מאוד אוהבת לעבוד עם ילדים ואני יודעת לעמוד מול קבוצה ולהוביל אותם להשתתפות, מחכה כבר לפעם הבאה”.

מיכל לדקני, רכזת פרויקט 24/7: “כשם שתרמנו ושימחנו כך גם אנו קיבלנו תחושת משמעות, סיפוק אדיר, הכרה ביכולות שלנו ואור פנימי. אנו בטוחים שהתחושות מיום זה ילוו אותנו הלאה להמשך עשייה ברוכה, הן בבית החינוך והן מחוצה לו, ביחד, בדיבוק לבבות, בעוז וענווה ובאמונה גדולה”.

מאירות את העיר

פורסם בתאריך: 22.12.2022