חדשות וחדשנות בחינוך >

לנשות חיילי המילואים באהבה

לנשות המילואים באהבה

קרדיט צילום תמונה: רחל רוט

בעוד עם ישראל עוטף את חיילי צה”ל בהמוניו, תלמידות אולפנית אמית ישורון פתח תקווה החליטו לפרגן לנשות חיילי המילואים שנשארו בעורף.

השבוע, תלמידות שכבת ז׳ בהובלת הרכזת נטלי הפכו את האולפנית למקום מפנק ומשמח עבור משפחות המגויסים. מעל 80 משפחות מרחבי העיר הגיעו להתפנק ולקבל חיבוק מהתלמידות המקסימות שעטפו אותן בחום ואהבה.

דוכני מזון, ג׳ימבורי לקטנטנים, מתנפחים, עמדות איפור פנים, פינות יצירה, משחקים והפתעות. האמהות נהנו מבית קפה מפנק וגם מתנה אישית מהאולפנה עם דברי חיזוק לנשים הלביאות שבעורף.

כמה אמהות, שישבו בפינת הקפה, דאגו להודות לצוות והתלמידות: ”זה בדיוק מה שהיינו זקוקות לו, כמה רגעים של שקט עם כוס קפה ומשהו מתוק. תודה לכן”.

התלמידה עמית שורץ שיתפה: ”חשבנו על דרך לעזור למשפחות מהדרום או אבא מגויס. בהתחלה חשבנו על משהו קטן אבל הרבה משפחות נרשמו, השגנו הרבה תרומות אז עשינו הפנינג ממש שווה עם תחנות מטורפות, מתנפחים מגניבים, ג’ימבורי לילדים, פרסים ממש שווים ובית קפה מפנק במיוחד לאמהות עם קינוחים ושתייה. לא רק שהילדים ממש נהנו, גם אנחנו נהנינו לשמח אותם!”.

מבשרת יעקבס, מנהלת האולפנית: ”אנחנו מדברות הרבה על ערכים ונתינה וארגנו לא מעט התנדבויות בחודש האחרון, אבל העוצמות של בנות שכבה ז, הטבעיות והשמחה שלהן, הפתיעו גם אותנו. זכינו בבנות מיוחדות שיודעות לחלום בגדול ולהגשים חלומות שלהן ושל אחרים. תודה לנטלי הרכזת, לתמר המדריכה ולכל המחנכות שהיו שותפות מרכזיות במאמץ!”.

פורסם בתאריך: 21.11.2023