חדשות וחדשנות בחינוך >

למרות הקורונה – תלמידי אמית גוטווירט שדרות במבצע ג’וחא

על אף התפשטות נגיף האומיקרון, תלמידי בית החינוך אמית גוטווירט לא ויתרו על המסורת ויצאו לעשות מתוק בלב לחיילים ולחיילות צה”ל ולהביע את תמיכתם והערכתם לחיילים, במיוחד בתקופה זו.

התלמידים הגיעו לתחנת רכבת בשדרות וחילקו לחיילי צה”ל במבה, קולה, חיוך חם וברכה כתובה לזכר ג’וחא.

הפעילות התקיימה כחלק ממבצע ג’וחא בה נוטלת חלק רשת אמית, לזכרו של רס”ן יוחאי (ג’וחא) קלנגל הי”ד שנפל בהר דוב מירי טיל נ”ט על הרכב בו נסע בעת שהוביל פעילות מבצעית. בתפקידו האחרון הוביל את הלחימה במבצע ‘שובו אחים’ בצוק איתן. יוחאי קיבל תעודת הצטיינות מהרמטכ”ל על דרך הפיקוד בה הוביל את חייליו מתוך דאגה לכלל צרכיהם.

יוחאי תמיד היה מעודד חיילים שהתקשו במהלך השירות הצבאי באמצעות במבה, קולה ומילים מחזקות וביום נפילתו החלה המסורת של עשיית מתוק בלב לחיילים לזכרו.

מרגריטה חנוכייב, תלמידת כיתה ז’3 שיתפה: “מאוד התרגשתי מהמעמד. זו גרם לי לתחושה נפלאה להצליח לשמח. היה בסופו של יום ממש כיף”.

אדי דגן, מנהל אמית גוטווירט שדרות: “יישר כוח גדול לתלמידי שכבה ז’ ולרכזות ויקי איבגי ועפרה ממן, שדרך מבצע ג’וחא ממשיכות בהנצחת זיכרון חיילנו. התנדבות קהילת אמית גוטוירט לפעיליות הוכרת תודה לחיילי צה”ל הן חלק מהערכים והעשייה החינוכית שבית הספר דוגל בו”.

פורסם בתאריך: 12.01.2022