חדשות וחדשנות בחינוך >

למרות הקורונה – תלמידות אולפנת אמית חיפה במבצע ג’וחא

על אף התפשטות נגיף האומיקרון, תלמידות אולפנת אמית חיפה לא ויתרו על המסורת ויצאו לעשות מתוק בלב לחיילים ולחיילות צה”ל ולהביע את תמיכתם והערכתם לחיילים, במיוחד בתקופה זו.

התלמידות הגיעו לתחנה המרכזית בחיפה וחילקו לחיילי וחיילות צה”ל במבה, קולה, חיוך חם וברכה כתובה לזכר ג’וחא. חלק מהחיילות אותן פגשו התלמידות, היו בוגרות האולפנה שלמדו שנתיים מעליהם והמפגש היה מרגש ביותר.

הפעילות התקיימה כחלק ממבצע ג’וחא בה נוטלת חלק רשת אמית, לזכרו של רס”ן יוחאי (ג’וחא) קלנגל הי”ד שנפל בהר דוב מירי טיל נ”ט על הרכב בו נסע בעת שהוביל פעילות מבצעית. בתפקידו האחרון הוביל את הלחימה במבצע ‘שובו אחים’ בצוק איתן. יוחאי קיבל תעודת הצטיינות מהרמטכ”ל על דרך הפיקוד בה הוביל את חייליו מתוך דאגה לכלל צרכיהם.

יוחאי תמיד היה מעודד חיילים שהתקשו במהלך השירות הצבאי באמצעות במבה, קולה ומילים מחזקות וביום נפילתו החלה המסורת של עשיית מתוק בלב לחיילים לזכרו.

קרן וינר תלמידה כיתה ט’ באולפנת אמית חיפה שיתפה: “היה ממש משמח לראות את השמחה בעיניים של החיילים ולדעת שבזכותנו מישהו חייך היום. תודה על ההזדמנות לצאת ולעשות משהו טוב”.

מוריה שפירא, מנהלת אולפנת אמית חיפה: “דווקא בימים אלו העשייה למען האחר משמעותית מתמיד. מרגש לראות את התלמידות שלנו שותפות ופעילות למען חיילי וחיילות צה”ל נותנות ותורמות מעצמן, התרגשנו לפגוש ולחבק גם בוגרת שלנו כבר במדים”.

פורסם בתאריך: 17.01.2022