חרבות ברזל >

לזכרם: 1,500 תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת 1,500 הנופלים

תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת הנופלים

מקיף אמית באר שבע, ערך השבוע שירת המונים לקראת יום הזיכרון. 1,500 תלמידים שרו והחזיקו ב- 1,500 תמונות נופלים מאז שמחת תורה.

בתיכון מקיף אמית באר שבע מבקשים לציין את יום הזיכרון השנה בצורה קצת יותר עוצמתית ומשמעותית. בימים האחרונים התכנסו כלל התלמידים וכלל הצוות לשירת המונים ענקית לקראת יום הזיכרון. התלמידים ביצעו את השיר ‘ארצנו הקטנטונת’ של רמי קליינשטיין, שמזכיר לנו עד כמה אנחנו אוהבים את ארצנו גם בתקופות הכי קשות שלה.

מאחר ומספר תלמידי המקיף דומה מאוד למספר החללים שנוספו השנה, הוקלט שיר שבו 1500 תלמידי המקיף החזיקו כל אחד בתמונה של אחד מ 1500 הנופלים וכך ניתן נוכחות לכל חלל וחלל שתמחיש עד כמה מספר הנופלים הוא עצום ומצד שני תעזור לנו לזכור שלכל איש יש שם ותמונה.

ביום שישי האחרון, איבדו בבית הספר בוגר נוסף במלחמה – ארמיאס מקוריאו הי”ד שסיים ללמוד שם בשנה שעברה. הסרטון צולם לפני שנפל. ואיש מחבריו וממוריו לא העלה על הדעת שהתמונה הבאה שתתפרסם היא שלו.

צוריאל רובינס, מנהל בית החינוך: “זו לא הייתה שירת המונים רגילה. בשירת המונים רגילה מדגישים בעיקר את הגודל והביחד, שיר הזה המחיש לכל תלמיד ולכל מורה את מספר הנופלים, בכך שנתנו נוכחות לכל אחד מהנופלים העברנו את המסר כי לכל איש יש שם”.

פורסם בתאריך: 13.05.2024