חדשות וחדשנות בחינוך >

“כולם בשביל אחד” – באמית באר טוביה מצדיעים למורים על תקופת הקורונה

בצל גל האומיקרון, בתיכון אמית באר טוביה בחרו לסכם את המחצית הראשונה של שנת הלימודים ביום מיוחד של הפנינג חגיגי ומרחבי התיכון כוסו בשלטי ענק כחלק מקמפיין הצדעה לכל אחד ואחד מהתלמידים והמורים על המאמץ ללמד וללמוד בשנה כה מורכבת.

לאורך היום נהנו התלמידות והתלמידים מהחגיגה שכללה מוסיקה ואוכל טוב, מגנטים, בלונים ושי לכל תלמיד- כוסות הקשבה לשיח עם ההורים כשבכוסות שאלות מנחות וגם הפתעה טעימה לקפה ולתה. בסיום היום נערכה לכלל תלמידי הקריה, הופעה של המוסיקאי, אבי אבורומי, ששיתף את התלמידים בסיפור חייו יוצא הדופן ושר עימם שיר שהקדיש לחייל צה”ל עמית בן יגאל ז”ל שנהרג בפעילות מבצעית לפני כשנה.

לאחר חלוקת התעודות, התקיים באולם חצר המלכה, ארוע הצדעה והכרת תודה למורים, שזכו לארוחת צהרים מושקעת, לשי מפנק, ונהנו ממופע סטנדאפ מיוחד.

דורון חנין מנהלת מחלקת החינוך במועצה הודתה לצוותי החינוך ועובדי המנהלה על ההשקעה והמסירות בתקופת הקורונה. “בשמי ובשם המועצה ותושביה אני מודה על המאמצים לשמירת הלמידה מקרוב ככל שניתן. זה חשוב לתלמידים ולקשר האנושי הכל כך משמעותי לחיינו”.

אודיה ברנשטיין, מנהלת קהילת דרום ברשת אמית אמרה כי רשת אמית מאמינה במורים ולכן משקיעה תקציבים בהכשרת מובילים מבין המורים בקידום תוכניות של עולם המחר בחינוך. היא הודתה למועצה על העבודה המשותפת ועל הקצאת התקציב להשקעה בתשתיות בית הספר ולכל העובדים על העשיה והנתינה למען התלמידים ובית הספר גם בימי הקורונה המאתגרים. “אנחנו מאמינים שהקשר האישי עם כל תלמיד הוא המפתח לצמיחה ולהתפתחות. כולם בשביל אחד, כולנו כאן בשביל התלמיד. המחצית היא ההזדמנות לומר תודה לכל אחת ואחד מכם”.

דיצה אדרי, מנהלת התיכון בפועל: “דווקא בתקופה מורכבת זו. כשכולנו מתמודדים עם בידודים, בדיקות ואימותים, ביקשנו לעצור לרגע. לומר מכל הלב תודה גדולה לכל אחד ואחת מהעובדים שלנו ומאנשי הצוות החינוכי שעושים לילות כימים למען התלמידים. בעשורים האחרונים, מדינת ישראל והעולם כולו לא חוו תקופה כזו, כשמסביב יהום הסער, שום דבר אינו מובן מאליו ועל כן הוקרתנו הרבה למורים ולעובדים העומדים בלי מורא מול הקורונה”.

פורסם בתאריך: 08.02.2022