חדשות וחדשנות בחינוך >

כבוד לעיר שדרות: שתי תלמידות מקיף אמית גוטוירט חזרו עם מדליות מאליפות הג’יוגיטסו באירופה

כבוד לעיר שדרות: שתי תלמידות מקיף אמית גוטוירט חזרו עם מדליות מאליפות הג'יוגיטסו באירופה

במסגרת אליפות הג’יוג’יטסו Ajp שהתקיימה בבודפשט בהונגריה, אחת התחרויות הגדולות באירופה, אליה יצאה משלחת של תשעה מתחרים מהעיר שדרות מטעם מועדון ה – MMA של המאמן אבי שווילי – חזרו לירון איזנמן וליאור אלחרט, תלמידות מקיף אמית גוטוירט עם מדליות.

לירון זכתה במדליית ארד ואילו ליאור אלחרט זכתה במדליית כסף. זו איננה הזכייה הראשונה של השתיים. לפני כחצי שנה הן קטפו את שני המקומות הראשונים בתחרות הג’יו ג’יטסו במסגרת אליפות winter open שהתקיימה בגני תקווה.

בתגובה לזכיה, משתפת לירון: “זכיתי במקום שלישי בתחרות עם חליפה. היה ממש כיף להתחרות בהונגריה, אבל היה לי קשה כי החוקים שונים בחוץ לארץ”.

ליאור הוסיפה כי “התחרות הייתה חוויה לכל דבר, נהנתי ברמות לחוות עוד זירה בנוסף לזירות בארץ”.

אדי דגן, מנהל מקיף אמית גוטוירט: “זהו הישג גדול בזמן קצר לשתי התלמידות שלנו לירון אייזנמן ולליאור אלחרט, המקסימות, שהחליטו להתחראבי שווילי שמוביל כבר מספר שנים את ילדינו להישגים”.ות בתחרות בהונגריה. הן בהחלט מהוות גאווה לבית הספר, לקהילה ולעיר כולה. הן מצליחות להראות שעם התמדה, השקעה, והרבה כוח רצון, ניתן להגיע להישגים מרשימים ביותר. אני מאחל להן שרק ימשיכו להתמיד ולמצות את מלוא היכולות שלהן. יישר כוח לראש העיר אלון דוידי, ששם תמיד לתמוך, לעזור ולדחוף קדימה את אגף הספורט של העיר, ולמאמן

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “לירון וליאור הן מזמן כבר גאווה לשדרות, תלמידות מצטיינות וספורטאיות אלופות שמביאות המון כבוד לעיר ולמדינת ישראל. מדובר בהישגים יוצאים מן הכלל – במיוחד לאחר השנה המאתגרת שכולנו חווינו. אני בטוח שנמשיך ונראה עוד אליפויות, ניצחונות וכמובן מדליות. נמשיך להשקיע בכל התחומים בעיר, ובכלל התושבים שעושים חיל ובמיוחד בשלל ענפי הספורט שמביאים גאווה גדולה וכבוד לעיר שלנו”.

מ”מ ראש עיריית שדרות ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “אמית גוטוירט שדרות זו חממת אלופים ומצטיינים, כאן מחנכים לערכים ומשקיעים במצוינות. ממשיכים להוביל תמיד ולא רק בחינוך. גם בספורט, לירון אינזמן וליאור אלחרט, תלמידות המקיף שנתנו את המיטב וכולנו גאים בהישגים שלהן – וקטפו את פירות העמל וההשקעה האדירה שלהן. והוכיחו בכל פעם מחדש שענף הג’יו ג’יטסו לא נופל מהענפים האולימפיים. אני גאה בכן, על לילות כימים שלא וויתרתן עד אשר השגתן את המטרה הנחשקת – מדליות באליפות אירופה. הצלחתכן מוכיחה פעם נוספת שהדרך המקצועית שעשיתן הוכיחה את עצמה. אני גאה בכן, אתן גאווה עצומה לעיר ולמדינה ומאחל לכן שההישגים הללו ימשיכו אתכן הלאה”.

פורסם בתאריך: 07.06.2023