חדשות וחדשנות בחינוך >

כבוד לסבא של הלוחמים: התלמידים הפתיעו את שומר בית הספר

כבוד לסבא של הלוחמים: התלמידים הפתיעו את שומר בית הספר

בעיצומה של המלחמה, תלמידי ישיבת אמית עמיחי ברחובות הפתיעו את שומר בית הספר, אשר שלושת נכדיו נמצאים בחזית; שני נכדים בצנחנים בעזה גדוד 202 וגדוד 890 ונכד בתקשוב שמנהל את הלחימה מבחוץ.

שומר בית הספר מאיר וינר חגג השבוע יום הולדת, זאת כאשר נכדיו נמצאים בחזית הלחימה. תלמידי כתה ז3 יחד עם כתה י’ בהובלת הרב ינון צרפתי והרב מרדכי בכר החליטו להפתיע ולשמח אותו. הם קראו לו לכיתה וברגע שהוא פתח את הדלת שרו שירי יום הולדת וחגגו עם בלונים, ממתקים, עוגה ומתנה מיוחדת עם הטבעת השם שלו.

דמעות ההתרגשות של מאיר נחרטו אצל הילדים כמעשה אציל וראוי.

בתגובה שיתף מאיר: “הנכדים האהובים שלי משרתים בצנחנים ונלחמים על הבית. אני גאה בדרכם ובחינוך שקיבלו בבית. בשנים הרבות שאני בתחום שמירה במוסדות חינוך, הרבה זמן לא פגשתי תלמידים כל כך נעימים ואדיבים כמו כאן. תלמידים שמכבדים מילה של מבוגר, כי למבוגר יש קצת יותר ניסיון חיים, ולכן שווה לפחות להקשיב למה שהוא אומר”.

אריאל סגלוביץ תלמיד כיתה ז שיתף: ”השומר מאוד התרגש ואפילו הזיל כמה דמעות. גם אנחנו שמחנו בשמחתו והרגשנו סיפוק עצום, כי כך יכולנו להראות לו שאנחנו אוהבים ומוקירים את עבודתו. זכינו לשומר מסור שעושה הכל בצורה מקצועית, בסבלנות, באדיבות ותמיד נעים לנו לפגוש אותו בכל בוקר כשאנחנו נכנסים לשער הישיבה. אנחנו מאחלים לו בריאות, אריכות ימים ושמחה איתנו, משפחת ישיבת אמית עמיחי”.

הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: ”המחווה של התלמידים לשומר המסור שלנו, משקפת רוח טבעית אצלנו בישיבה של רגישות ואהבה לזולת”.

פורסם בתאריך: 15.01.2024