חדשות וחדשנות בחינוך >

כאן זה בית

חלוקת תעודות הצטיינות

במהלך מפגש בוגרות ותלמידות באולפנית אמית שחר באור עקיבא, התקיים טקס מרגש בו חולקו תעודות מצטיינות מנכ”ל משרד החינוך.

המפגש המשמעותי נפתח בדברי ברכה של מ”מ ראש העיר אור עקיבא אלי אנקונינה, מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז ומנהלת האולפנית רני אופנהיימר שבירכו את הבנות וחיזקו אותן בהמשך הדרך.

במסגרת המפגש הוענקו תעודות בגרות לבנות מחזור י”ט, ותעודות מצטיינות מנכ”ל משרד החינוך ממחזור י”ח. לטקס הייתה משמעות רבה נוכח העובדה כי גם השנה 100% מהתלמידות היו זכאיות לבגרות.

שיאו של המפגש היה פאנל בוגרות ותלמידות שעסק בנושא ‘שירות משמעותי’ בו שתפו הבוגרות את תלמידות י”ב בתפקידים אותם הן ממלאות בשירות הלאומי ובשירות הצבאי. הן שתפו על תהליך בחירת השירות והעניקו לתלמידות טיפים ותובנות חשובות להמשך הדרך. בסיום המפגש, התאספו הבוגרות למעגל סיכום יחד עם מחנכת הכיתה, אורנה לביא ורכזת הבוגרות מעיין כהן לשיח משותף ומסכם.

“המפגש היה עבורי אבן דרך מרגשת בקשר עם הבנות”, אומרת מעיין כהן רכזת הבוגרות. “היה מדהים לראות את הדרך שעברו הבנות ואת הביטחון והניסיון שרכשו במהלך דרכן, אני מקווה שהכלים שהאולפנית נתנה להן במהלך השנים משמשים אותן גם כעת”.

“היה כיף להיפגש עם החברות לכיתה ולשמוע אותן משתפות בחוויות שלהן”, מוסיפה שחר כהן בוגרת האולפנית. “היה לי משמעותי לשתף את בנות י”ב מהניסיון שלי ולתת להן טיפים. תודה גדולה לאולפנית שיוזמת מפגשים כאלה ושלא מפסיקה ללוות וליזום על מנת להיות משמעותיים בהתפתחות שלנו, תמיד כיף לחזור הביתה!”.

פורסם בתאריך: 31.05.2022