חדשות וחדשנות בחינוך >

יש להם בגרות – באמית קרית מלאכי נערך טקס חגיגי ומרגש לאחר הצלחה של למעלה מ 95% זכאים לבגרות!

מחזור מ”ו, בוגרי אשתקד, הגיעו ביום שישי האחרון לקבל את תעודת הבגרות שלהם בבית החינוך אמית קרית מלאכי בטקס חגיגי ומרגש לאחר הצלחה בכל קנה מידה עם למעלה מ 95% זכאים לבגרות ומתוכם 7 תעודות בגרות מצטיינות!

הטקס התקיים במרחב הגוגיה החדש של התיכון, שם המתינו להם פינות קפה, מגנטים ממותגים מתמונות מסיבת הסיום שלהם, והמון אהבה.

הטקס נפתח בקליפ קצר שריגש את כולם. לאחר מכן העניקו התלמידים וההנהלה מגן הוקרה לרכז הפדגוגי, גבריאל נחמיאס, שנתוני ההצלחה של המחזור נזקפים הרבה לזכותו ולמסירותו על שלא ויתר על אף תלמיד. “התעודה היא לא פחות שלך”, אמרו התלמידים.

מנהל בית הספר, אביעד גבאי, בירך את התלמידים ואמר כי זו בהחלט שכבה מיוחדת והדגיש כי בית הספר תמיד יהיה פתוח לקראתם בסיוע ותמיכה בכל צומת בחיים. “שכבה זו הביאה הרבה כבוד בשנה מאתגרת ומורכבת. ראינו את המוטיבציה הגדולה של התלמידים, דבר שמהווה השראה לכלל באי בית החינוך”.

אלירן יצחקוב, בוגר בית הספר הדגיש כי ללא האהבה והנתינה הרבה שלה זכה מהצוות החינוכי, בעיקר מהמחנכת, קרן אור אזולאי, הוא ועוד רבים מבני כיתתו לא היו מסיימים בגרות. רביד הרוש, בוגרת בית הספר שמחזיקה בתעודת בגרות מצטיינת, הדגישה אף היא שבית הספר נתן לה המון ובעיקר, “את הביטחון להאמין בעצמי שאצליח לעשות הכל, אם רק ארצה ואשקיע”.

בתום חלוקת התעודות הצטלמו כל תלמידי השכבה בתמונה למזכרת ולאחר מכן התקיים שיח עם הצוות החינוכי על היכן הם היום וחשיבה על סלילת הדרך לעתיד. היה מרגש לראות את החיבור בין הבוגרים לצוות החינוכי בשיתוף ובהקשבה, מילה טובה וחיבוק אוהב, לקראת יציאתם לדרכם החדשה.

פורסם בתאריך: 21.02.2022