חדשות וחדשנות בחינוך >

ישיבת אמית צפת ואולפנת אמית צפת – מצטייני משרד החינוך

ישיבת אמית צפת

ישיבת אמית צפת ואולפנת אמית צפת נכנסו לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשרו השבוע המנהלים יפה שמש, נדביה נאה, ומחליפו החל מתשפ”ג- משה עופר.

מורי בתי הספר זכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

יפה שמש, מנהלת אולפנת אמית צפת: “אני גאה ושמחה בצוות המורים המיומן המקצועי והמסור . ב”ה האולפנא זוכה בהכרה ובהצטיינות על הישגים מרשימים בתחום החינוך. ההשקעה והמאמצים שנעשים מידי יום הם אלו שמובילים להצלחה”.

משה עופר, מנהל ישיבת אמית צפת: “ברכות ואיחולים לכלל הצוות החינוכי של ישיבת אמית צפת, אשר בהובלת נדביה נאה, המנהל היוצא, הוכיחו כולם יחד כי מסירות והשקעה עבור כל תלמיד ותלמיד בכל קנה מידה: ערכי, חברתי ולימודי, היא זו המביאה להצלחת התלמידים והישיבה. תודה גדולה לעיריית צפת על האמון והתמיכה בישיבה ותודה גדולה למשרד החינוך ולרשת אמית על העזרה בכל”.

ראש העיר צפת, שוקי (יהושע) אוחנה: “יום חג לצפת. אנו רואים את פרי עמלנו. ההישג הנפלא של ישיבת אמית ואולפנת אמית הוא המשך ישיר לזכייה השנה בפרס החינוך הארצי. אני גאה בכל השותפים לתעשייה- רשת אמית, הנהלת מוסדות החינוך, מנהלי עובדי אגף החינוך, צוותי ההוראה והתלמידים הנפלאים המוכיחים לכולנו כמה ההשקעה בהם משתלמת”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 30.08.2022