חדשות וחדשנות בחינוך >

ישיבת אמית כפר גנים – מצטיינת משרד החינוך

ישיבת אמית כפר גנים – מצטיינת משרד החינוך

ישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה נכנסה לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל, כך התבשר השבוע ראש הישיבה, הרב ניצן ברגר. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב ניצן ברגר ראש ישיבת אמית כפר גנים: “אני שמח על ההכרה בתהליכי ההצטיינות הרבים שאנו מובילים בישיבה! ההצטיינות הזו היא תוצר של השקעה רבה ומקצועית של כלל הצוות החינוכי בישיבה לאורך השנים, שלקח על עצמו להוביל למצויינות רב תחומית כדרך חיים”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

ראש העיר רמי גרינברג: “גאווה גדולה לפתח תקוה לרגל הבשורה כי משרד החינוך העניק הצטיינות ל-5 מוסדות על יסודיים בעיר: שש שנתי אחד העם, ישיבת אמית כפר גנים, ישיבת צביה, תיכון ברנר ואולפנת למרחב. יישר כוח למורים ולמורות, למנהלים ולמנהלות ולכל הצוותים במינהל החינוך ולתלמידים והתלמידות היקרים על ההישגים המרשימים ועל הגאווה הגדולה שהביאו למערכת החינוך העירונית. עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים ותקציבים בהיקפים חסרי תקדים לטובת קידום החינוך על היבטיו השונים. אנחנו נמשיך במגמה זו מתוך מחוייבות לתחום חשוב זה ולמען הצלחת תלמידנו בהמשך חייהם הבוגרים. בהצלחה רבה בהמשך!”

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022