חדשות וחדשנות בחינוך >

ישיבת אמית בלבב שלם ירוחם – זוכת פרס החינוך במחוז דרום, ועולה לשלב הארצי

הישיבה התיכונית אמית בלבב שלם בירוחם – היא זוכת פרס החינוך המחוזי לשנת תשפ”ג.

לאחרונה הודיע המפקח אלי אדרי לראש הישיבה, הרב יאיר יעקבי, על זכיית הישיבה בפרס החינוך במחוז דרום, ועלייתה לשלב הגמר בתחרות על הפרס הארצי.

חברי ועדת הפרס הגיעו לביקור בישיבה, נפגשו עם מורים ותלמידים, ערכו סיור קצר והתרשמו מהעשייה החינוכית בישיבה: חינוך של אהבה והקשבה, חינוך מכיל ולא ממיין – שלא מוותר על אף תלמיד, חשיבה פדגוגית מיוחדת, התייחסות עמוקה לעולם הריגשי והחברתי של הבנים, תורה גדולה ומיוחדת, ועוד.

הישיבת התיכונית אמית בלבב שלם הוקמה על ידי רבני ובוגרי ישיבת ההסדר בירוחם במטרה לגדל תלמידים המצטיינים הן בלימוד והן במעשה. גדילה בתורה, מתוך הקשבה לזולת ומתוך שייכות ואחריות לעם ישראל. כל נער מירוחם, מדימונה, מערד וממצפה רמון החפץ בכך, מוצא בישיבה את מקומו ואת דרכו להצלחה, לצד תלמידים מכל רחבי הארץ המבקשים לגדול בישיבה עם רוח כלל ישראלית.

הרב מרדכי ברס, מנהל הישיבה: “אנחנו כמובן עובדים ‘שלא על מנת לקבל פרס’, אלא מתוך תחושת שליחות גדולה ואחריות גדולה לחינוך דורות העתיד של עם ישראל. תמיד משמח שאנשים מבחוץ רואים ומבינים את הבשורה החינוכית שיש לנו. יש בכך הכרה חשובה לתלמידים, להורים, ולצוות הישיבה כולו על ההערכה הרבה לדרכה של הישיבה”.

פורסם בתאריך: 19.12.2022