חדשות וחדשנות בחינוך >

ישיבת אמית בלבב שלם בירוחם: ספר התורה שהושחת, שופץ והוכנס מחדש

השבוע התקיימה הכנסת ספר תורה מרגשת במיוחד לישיבת אמית בלבב שלם בירוחם. מדובר בספר תורה שהושחת ונגנב בשנה שעברה. הנרתיק נגנב והגוויל הושלך והושחת. בחודשים האחרונים הוא עבר שיפוץ יסודי כאשר חלק מהיריעות נכתבו מחדש וכעת הוכנס מחדש להיכל הישיבה.
כזכור, לפני שנה פרצו לבית הכנסת ‘תפארת ישראל’ ולישיבת אמית ‘בלבב שלם’ בעיר ירוחם. הפורצים הרסו את ארון הקודש, השחיתו את ספרי התורה, גנבו את הנרתיק של הספר ואת הקלפים השליכו בצידי הדרך, בבוץ ובמים. הנזק נאמד במאות אלפי שקלים.
כעת, התגייסה ישיבת אמית בלבב שלם יחד עם משפחות שלוש ופחימה שתרמו את ספר התורה לעילוי נשמת קרוביהם, לשיפוץ הספר ולשימושו.
התהלוכה יצאה מביתו של ראש הישיבה הרב יאיר יעקובי, בשירה וריקודים אל בית המדרש של הישיבה. לאחר מכן נערכה סעודת מצווה במגרש בליווי דברי ברכה.
ענר לשם, מנהל הישיבה: “אין יותר מתאים לסיים את שנת הלימודים מאשר שמחה לכבודה של תורה. אנחנו כ”כ נרגשים למראה הספר המתוקן והכנסתו בפאר והדר להיכל הישיבה. התהלוכה השמחה ברחובות ירוחם הזכירה לנו את העלאת הארון בימי דוד לירושלים ולוואי שנזכה לפזז ולכרכר בבניין בית המקדש במהרה בימינו”.

פורסם בתאריך: 17.06.2021