חדשות וחדשנות בחינוך >

ישיבת אמית אשדוד – מצטיינת משרד החינוך

ישיבת אמית אשדוד – מצטיינת משרד החינוך

קרדיט צילום תמונה: אביתר עמרני

ישיבת אמית אשדוד נכנסה לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשר השבוע ראש הישיבה הרב שלום מלול. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב שלום מלול, ראש ישיבת אמית אשדוד: “כבוד וגאווה להיות ברשימת הזוכים של משרד החינוך. זה פרי עמל של סגל המורים שעוברים במסירות גדולה. של תלמידים חדורי מוטיבציה ששואפים למצויינות. ושל קהילת הורים שתומכת ומאפשרת. שמח שיש רגעים של פרגון וחיזוק לעשייה המבורכת היומיומית. וחשוב להמשיך לשאוף גבוה תמיד. גם שלא על מנת לקבל פרס. פשוט חינוך למצויינות בתורה, בערכים ובלימודים. כדרך חיים”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022