חדשות וחדשנות בחינוך >

ירוחם: שלושת התיכונים – מצטייני משרד החינוך

ירוחם: שלושת התיכונים – מצטייני משרד החינוך

מדרשיית אמית קמה והישיבה התיכונית אמית בלבב שלם, נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע שולה לוי מנהלת מדרשיית אמית קמה והרב יאיר יעקובי ראש ישיבת אמית בלבב שלם בירוחם. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב יאיר יעקובי, ראש ישיבת אמית בלבב שלם: “אני שמח שהעבודה המסורה והמדהימה של כל צוות הישיבה זוכה להערכה ולהוקרה”.

שולה לוי, מנהלת מדרשיית אמית קמה: “גאה בנשות החינוך של אמית קמה שבכל יום מחדש מגיעות בשליחות גדולה עם המון אהבה וברק בעניים. בזכות עבודה חינוכית משמעותית ובמסירות אין קץ מוכיחים כי גם השמיים הם לא הגבול”.

טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם: “הערך הגדול של פרס זה הוא ביכולת שלו להעיד על עומק התהליכים החינוכיים בעיר ולבחון אותם גם דרך מדדים חברתיים וערכיים ולא רק הישגיים. אחרי פרס החינוך הארצי ושיא כל הזמנים בזכאות לבגרות, עיקר גאוותי היא על המוטיבציה לשירות משמעותי בצה”ל. התלמידות והתלמידים שלנו גאים לשרת את מדינת ישראל ביחידות הלוחמה המובילות ובתפקידי מודיעין וטכנלוגיה”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 23.08.2023