חדשות וחדשנות בחינוך >

יצירה של אור למען החטופים

יצירה של אור למען החטופים

לכבוד חג החנוכה, תלמידות שכבת ז’ באולפנת אמית גבעת שמואל הכינו מיצג אור – ויטראז מלא תקווה להשבת כל החטופים.

התלמידות למדו על מיצגי אור, כאלו שנעשו ברחבי העולם ובארץ להשבת החטופים, וכן על אמנות הויטראז. כל תלמידה קיבלה שם של חטוף, כתבה אותו על דף שקף בצורת משולש ולאחר מכן צבעה את רקע המשולש במגוון צבעים. יחד 200 התלמידות חנוכיה מחלקי ויטראז עם שמות החטופים. חנוכיה מלאת אור ותקווה לבאות. אור שיכנס אלינו מבית ומחוץ.

שני מנטל, תלמידת כיתה ז5 שיתפה: “נפלה בחלקי הזכות להשתתף בפרויקט באומנות בהקשר לחטופים. הרגשתי בת מזל להשתתף בפרויקט זה ולהרגיש חלק ממשהו חשוב כל כך. מאוד נהנתי לעשות את פרויקט זה ולעזור בו”.

מיכל ויס, המורה לאמנות: “חיברנו את כל החלקים ושמות החטופים לכדי חנוכיה אחת גדולה, וכתבנו חלק מתפילת שים שלום: ‘ברכנו אבינו כולנו כאחד יחד באור פניך’, בתקווה לאור גדול שיאיר מבית ומחוץ. אור שיחזיר את כל החטופים לשלום. אור שימלא את כולנו יחד כל עמך ישראל”.

איריס בדש מנהלת חטיבת הבניים באולפנת אמית גבעת שמואל: “בנות האולפנה, בהובלת הצוות החינוכי, מתגייסות מתחילת המלחמה, לשלל מיזמי חסד מרגשים ושליחות לאומית. המיזם האומנותי של יצירת מיצג החנוכיה עם שמות החטופים, בהובלת רכזת שכבת ז’ ישראלה טסלר והמורה לאומנות מיכל ויס, ממלאים את כולנו באור גדול ותקווה להשבתם בקרוב ממש”.

פורסם בתאריך: 12.12.2023