חדשות וחדשנות בחינוך >

יום המעשים הטובים שמח במדרשת אמית שחרי אשדוד

יום המעשים הטובים שמח במדרשת אמית שחרי אשדוד

יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי מנות לחיילי צנחנים שהגיעו למדרשה. צוות ותלמידות המדרשה קבלו אותם בשירה ועם דגלי ישראל. המארזים יכנסו לעזה עבור הלוחמים היקרים.

תלמידות שכבה ז’ עשו מחוות של הכרת הטוב עבור עובדי המנהלה, צוות המורות ותושבי הרובע. הן הכינו מכתבי תודה, חילקו שוקולדים ודאגו להעלות להם לחיוך על הפנים.

תלמידות שכבה ח’ קיימו יום מסעדה מפואר ומושקע במדרשה, הכינו תפאורה ועמדות אוכל מגוונות, פלאפל, קוסקוס, פריקסה, קינוחים מפנקים ועוד. התלמידות והצוות נהנו מכל הפינוקים והאווירה.

תלמידות שכבה ט’ יצאו למלא את המקרר החברתי כשכל תלמידה הביאה מוצר עבור אנשים נזקקים.

תלמידות שכבת י’ יצאו לגני ילדים ברובע, שמחו את הילדים לכבוד פורים, הכינו לילדים הצגה, יצירות, רקדו ושרו איתם. בנוסף, תלמידות התנדבו בבית חולים אסותא במחלקת אשפוז ילדים, חילקו לילדים ערכות פעילות וישבו איתם יחד לעשות יצירות.

אווה פרז, תלמידת כיתה ז2 שיתפה: “הכנו עם כל הכיתה משלוחי מנות לחיילים היקרים שלנו, אליהם צרפנו מכתבים. אחד מהחיילים עדכן אותי והודה לנו על משלוחי המנות ועל המכתב. כשקבלתי את ההודעה מאוד שמחתי והתרגשתי”.

תמי בן זקן, מנהלת מדרשת אמית שחרי: “יום המעשים הטובים הוא הזדמנות שלנו בשחרי להוסיף טוב ולחזק את החיבורים בינינו, בין כל חלקי עם ישראל. כל בנות המדרשה היו שותפות במיזמים הרבים שפעלו בו זמנית ביום זה. התגובות הרחיבו את ליבנו”.

פורסם בתאריך: 26.03.2024