חדשות וחדשנות בחינוך >

יום המעשים הטובים: התלמידים שימחו את המאושפזים בהדסה עין כרם

יום המעשים הטובים: התלמידים שימחו את המאושפזים בהדסה עין כרם

במסגרת יום המעשים הטובים שעומד בהלימה עם הנושא השנתי של בית הספר – צא מעצמך’, יצאו תלמידי אמית איתן מעלה אדומים מכיתות י-יב לבית הרפואה הדסה עין כרם לשמח את המתרפאים ואת הצוות הרפואי.

במהלך הביקור עברו התלמידים הדרכה על ידי צוות ביקורים שפועל במקום באופן יום יומי, ויחד איתם הכינו עגלות פינוקים עם שתייה חמה, עוגיות ועוד הפתעות ששימחו את האנשים המאושפזים במחלקות.

התלמידים עברו בין מחלקה למחלקה וחילקו שתייה חמה עוגיות וחיוכים. זו הייתה חוויה מוחשית לערך העליון של לעשות טוב לבן אדם אחר אף על פי שאינו מכיר אותו.

יוסף ממן תלמיד י”ב2 שיתף: “הפעילות היית מהנה וכיפית נהנתי לעזור לאנשים שצריכים את זה, הייתי עם חבריי הקרובים ככה שכל אחד נתן מעצמו ועבדנו כצוות”.

בצלאל גבאי מחנך י”א2: “אישה אחת אשר מאושפזת בבית הרפואה אמרה לנו ‘בזכות שהגעתם אני מחייכת’ המשפט הזה העביר בי צמרמורת וחידד לי את החשיבות העצומה של מצוות ביקור חולים”.

הודיה תשובה ראש נתיב חינוך מיוחד: “פרוייקט מרגש של תלמידים מכיתות י2 , י”א2 וי”ב2 כחלק מיום המעשים הטובים. התלמידים זכו בביקור חולים מהלב והמפגש היה מרגש עד דמעות עבור החולים ועבור התלמידים! אנו גאים בתלמידים שהם חלק מנתינה ועשיה למען עם ישראל. דווקא בימים אלו להוסיף אהבה וחמלה בעם שלנו כי אחים אנחנו”.

פורסם בתאריך: 20.03.2023