חדשות וחדשנות בחינוך >

יום האקדמיה בתיכון אמית באר טוביה

קרדיט צילום תמונה: סימה יוסף

נציגי התלמידים בחטיבת הביניים בתיכון אמית באר טוביה יצאו השבוע ליום אקדמיה במכללת אחוה. מדובר ביום מיוחד שנולד מיוזמה משותפת של המכללה האקדמית אחווה ותיכון אמית באר טוביה על מנת לחשוף את התלמידים לאקדמיה, לחדשנות ולמקצועות המחר.

התלמידים זכו ליום לימודי חוויתי שנועד להעלאת המודעות האישית של התלמידים, קידום עשייה אזרחית וקידום חינוך ערכי, עידוד התלמידים למעורבות ויוזמה בקהילה. במהלך היום התלמידים התנסו בפעילות בחדר יזמות בין השאר התנסו ב- “מציאות מדומה” ובעבודה עם מדפסות תלת מימד. הם פגשו בנציגי המכללה ושוחחו עם יו”ר אגודת הסטודנטים אופיר אופשטיין על אחריות ותרומה לקהילה. לאחר מכן, השתתפו בהפנינג ססגוני וטעים בחסות אגודת הסטודנטים והופעה מוסיקלית מרשימה של אהוב הנוער, יונתן מרגי.

התלמידה רוני אלחנני משתפת: “היה יום כיף, מלמד, זכינו לחווית לימוד אחרת, מחוץ לבית הספר”.

שירה מפן, תלמידת כיתה ח’ מוסיפה: “היה לנו יום מלא בחוויות, ידע, העשרה והכנה לעתיד. היה זה יום כייפי, יום חשוב, שבו הכרתי דברים חדשים וקיבלתי טעימה מהעתיד”.

סימה יוסף, רכזת פדגוגית של חטיבת הביניים אומרת כי “המטרה היא להעניק לתלמידים יום שבו ייחשפו לעולם המחר, לאקדמיה המנווטת את תלמידיה למקצועות המחר ולהתנסות מלמדת ומעשירה”.

פורסם בתאריך: 16.11.2021