חדשות וחדשנות בחינוך >

יוזמה ייחודית: מורים מאמצים מורים

קרדיט צילום תמונה: ירון ג’הסי

ימים קשים עוברים על אזרחי הדרום. יוזמה של מורים ברשת אמית הביאה לפרויקט אימוץ בתי הספר של הרשת בדרום הארץ ובתי ספר נוספים שבלב הסערה.
מוסדות של הרשת בשאר איזורי הארץ קיבלו את רשימת אנשי הצוות במוסד הדרומי, אותו הם נבחרו לאמץ, כאשר המטרה היא שכל איש צוות בדרום יקבל טלפון המתעניין בשלומו ובדיקת היתכנות לסיוע במקרה הצורך.
תוך שעות ספורות מערב שבועות, הוביל המיזם לחיבור מרגש של טלפונים והודעות תמיכה לאנשי הצוות.
כך למשל צוות אמית כפר בתיה מאמץ את חדר המורים בישיבת אמית באר שבע, מורי אמית רננים ברעננה מאמצים את מורי תיכון מקיף אמית בבאר שבע, אולפנת אמית נגה בבית שמש מאמצים את תיכון אמית ב’ אשקלון, המורות אפו להן עוגות ועוד לפני החג מנהל התיכון גדעון שינדלר מילא את המכונית בארגזים עם עוגות ביתיות ויצא לאשקלון לחלוקה למוריו. מורי אמית אורי במעלה אדומים מאמצים את מורי אמית עכו שחברם לצוות הרב אלעד ברזילי נפצע קשה בידי פורעים ערבים.
אמית טכנולוגי ממלכתי ירושלים אימצו את אמית טכנולוגי אשקלון וכתבו להם: “הלוואי הטיל היחיד שתחוו – הוא טילון”, לצד שובר מתוק לרכישת גלידה, “שיתן לכם הזדמנות לחדש כוחות ולהמשיך בעבודת הקודש שאתם עושים”.
ישיבת אמית אלירז בפתח תקוה מאמצת את בית הספר אמית רמב”ם באר שבע. “חם בגזרה שלכם, אז רצינו לקרר את המצב”, כתבו להם, לצד משלוח גלידה מפנק שהגיע אליהם הביתה לקראת החג. למורים המתגוררים מחוץ לבאר שבע, חיכה שובר לרכישה בגלידריה לאחר החג.
ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל ישראל ערבים זה לזה. אם אחד מאיתנו תחת אש, כולנו מבקשים לתמוך בו ולעזור לו. טלפון שמורה בשדרות מקבלת ממורה ברעננה הוא דבר כל כך קטן אבל מחזק ונותן תחושה שאנחנו איתם, בתקווה לימים שקטים ורגועים יותר'”.

פורסם בתאריך: 18.05.2021