חדשות וחדשנות בחינוך >

יהונתן פולארד באריזת קמחא דפסחא בישיבת אמית עמיחי רחובות

יהונתן פולארד באריזת קמחא דפסחא בישיבת אמית עמיחי רחובות

יהונתן פולארד הגיע לישיבת אמית עמיחי ברחובות לסייע למבצע אריזת קמחא דפסחא בשיתוף רשת יוחננוף.
השבוע (שני) זכו התלמידים לתגבורת מיוחדת. אל מבצע האריזות בישיבה הצטרף גיבור ישראל יהונתן פולארד. יחד איתו הגיעו ראש העיר רחובות רחמים מלול, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, סגן ראש העיר אמיתי כהן, השר לשעבר אורי אריאל, אורי יפרח אבא של אייל הי”ד ואיתן יוחננוף, הבעלים של הרשת.
במהלך טקס קצר שהתקיים בישיבה לפני תחילת מבצע האריזות, ציין יהונתן פולארד את החשיבות של הנתינה למען החלשים, במיוחד לקראת חג הפסח. ראש העיר רחמים מלול שיבח את האנשים שמאחורי הפרויקט, את אלו שעוסקים בו ופועל והדגיש את היותה של רחובות – עיר המדע, התרבות והחסד.
הפעילות התקיימה כחלק ממפעל התרומות הארצי ‘כולנו משפחה אחת’ של רשת יוחננוף לחלוקת סלי מזון למשפחות. במסגרת מפעל התרומות לפסח הקרוב יועברו 15,000 סלי מזון, למשפחות ברחבי הארץ.
אלרואי דוייב ודוד נפתלי, תלמידי כיתה ז’: “למדנו מהנתינה של יהונתן לעם ישראל מה זו נתינה אמיתית. הוא משמש עבורנו דוגמא אישית והחסד שאנחנו עושים כאן מחבר גם אותנו לעם ישראל”.
דור דוייב, רכז חינוך חברתי בישיבת אמית עמיחי: “בכל השנה הישיבה מחוברת לחסד. אנו מלווים שורדי שואה בעיר, הולכים לשמח בבתי ספר ובבתי אבות ומשתתפים באיסוף מצרכי מזון למשפחות נזקקות בעיר. לקראת פסח אנחנו משתתפים בפרויקט החסד הענק הזה שמחלק 20,000 חבילות מזון בכל הארץ. כבוד גדול לנו לארח את יהונתן פולארד ולהשתתף, יחד איתו, בנתינה עבור עם ישראל”.
הרב שמעון שושן, ראש הישיבה: “במבצע קמחא דפסחא השנתי שלנו , שמסמל נתינה שיש בה תיקון עולם, תלמידי הישיבה וקהילת רחובות זכו היום למפגש מרגש ומעורר השראה עם יונתן פולארד שכל כולו נתינה למען עם ישראל ועם אורי יפרח אבא של אייל הי”ד שנהרג על קידוש ה'”.

פורסם בתאריך: 05.04.2022