חדשות וחדשנות בחינוך >

חסד מתגלגל: יום המעשים הטובים באמית טכנולוגי אשקלון

חסד מתגלגל: יום המעשים הטובים באמית טכנולוגי אשקלון

יום המעשים הטובים בבית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון התנהל כארוע חסד מתגלגל בהשתתפות כלל תלמידי בית הספר, במספר מוקדים בעיר.

תלמידים מכיתות י’ יצאו למבצע שיפוץ וצביעת הגינה בבית אבות נאות אבי, הם צבעו כיסאות, הכינו אדניות וניקו את הגינה. הדיירים בבית האבות הודו להם על ההפתעה הנעימה ובירכו אותם בברכה לקראת פסח .

תלמידי שכבת י”א יצאו לשמח בבית חולים ברזילי, שם פגשו בחולים, איחלו להם החלמה מהירה והביאו עימם שי קטן.

תלמידים מכיתות יב באו לבית הספר ‘מעין שרה’, עברו בכיתות, העבירו פעילות וחילקו שי . תלמידות מכיתה ט יצאו למתנ”ס תקוותנו לסדנה משותפת עם קשישות .

בשל המצב הבטחוני ומצב הרוח בימים אלה, פתחו תלמידים אחרים ברחובות העיר דוכן מיוחד לכבוד יום המעשים הטובים, במטרה לשמח את העוברים ושבים.

שנאל בניסטי, תלמיד כיתה י”ב שיתף: “הרגשתי שעשיתי טוב. היה לי כיף להעניק ולראות את החיוך של הילדים ולדעת שעשיתי משהו טוב עם הזמן שלי”.

עטרה דדון רכזת מעורבות חברתית: “מרגש ממש לראות את תלמידינו מתנדבים ומשמחים. גאה כל כך לראות הרצון המתמיד של התלמידים להעניק ואת השמחה במקומות ההתנדבות”.

איציק אברג’ל מנהל בית החינוך: “יום גדוש בעשייה במגוון תחומים מול מגוון רחב של האוכלוסייה. התלמידים יצאו בסיפוק רב, ואנו שמחים וגאים בהם”.

פורסם בתאריך: 30.03.2022