חדשות וחדשנות בחינוך >

חיילים עם דיפלומה

במכינה הקדם-צבאית 'גור אריה' שבקרית החינוך אמית המר רחובות, התקיים

קרדיט צילום תמונה: עידן קלר

במכינה הקדם-צבאית ‘גור אריה’ שבקרית החינוך אמית המר רחובות, התקיים השבוע הטקס השנתי של חלוקת הדיפלומות לחיילים בוגרי המכינה ממחזור ח’, יחד עם אירוע פרידה והצדעה לבחורי מחזור ט’ העומדים להתגייס בשבועות הקרובים.

הטקס התקיים בהשתתפות הורי התלמידים משני המחזורים, שמילאו את בית המדרש של המכינה מקצה לקצה. עשרות בחורי המכינה, הלומדים במקצועות אלקטרוניקה, חשמל ותקשוב, מתגייסים לשירות משמעותי בחיל האוויר במגוון תפקידים ותחומים. במלחמה המאתגרת שפוקדת אותנו בשנה זו, ניכרת השפעתם של צוותי הקרקע בטייסות על יכולות ההגנה וההתקפה של טייסי ומטוסי חיל האוויר.

יהונתן צברי, בוגר המכינה שיתף: “אנחנו יוצאים מכאן עם סל ערכים מלא וחשוב שיהיה לנו לעזר בהמשך, בין בצבא ובין בחיים”.

הרב צורי לוי, ראש המכללה והמכינה הקדם-צבאית: “אנו סומכים על הבחורים היקרים שלנו, שיהיו טובים בכל אשר יפנו, שיובילו ויקחו אחריות, ויהיו כמגדלור המכווין את הספינות בכל מקום בו יהיו. לאחר שנתיים במכינה וכמובן שלאחר שנה בצבא, ניתן לראות את היכולות המדהימות שיש לבחורים שהיו חלק בלתי נפרד מהמכינה – ראשונים בכל מקום, מובילים, מפקדים מהמעלה הראשונה. אשריכם בחורים על האנשים והחיילים שאתם, היו דוגמא ומופת לחבריכם. אני מודה לכלל השותפים לדרך ומברך את הבחורים היקרים שימשיכו להאיר את העולם בתורה ומעשים טובים”.

אליחי דדי, מנהל קריית החינוך אמית המר: “ברכות רבות לרב צורי, לצוות הרמי”ם ולסגל המרצים על עבודה חינוכית נפלאה. משמח ומעורר גאווה לראות את בוגרינו היקרים, חלקם מתרגשים עם הדיפלומות וחלקם מתרגשים לקראת הגיוס הקרב ובא”.

פורסם בתאריך: 22.05.2024