חדשות וחדשנות בחינוך >

חוגגים יום הולדת לשומר בית הספר

חוגגים יום הולדת לשומר בית הספר

שלמה מזרחי, השומר המסור בבית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, חגג השבוע יום הולדת. התלמידים והצוות החינוכי הפתיעו אותו בחגיגה ועוגה.

“אני מבסוט לפגוש כל יום את התלמידים ואת החינוך שהם באים איתו. מחמם את הלב לראות אותם נכנסים בשער כל יום ומברכים בבוקר טוב”, אמר שלמה מזרחי. “מאחל לתלמידים הנפלאים עלו והצליחו בלימודים, יש להם כשרונות ורצון עז להצליח ויש להם מורים ומורות והנהלה שדואגים להם מאוד”.

יגל קפלן, תלמיד כיתה ט’ שיתף: “כל כך שמחנו להפתיע את שלמה היקר בחגיגת יומולדת בכיתה! בכל בוקר אנו שמחים שהוא פותח את השער, מקבל אותנו בברכת בוקר אור עם חיוך על הפנים, נותן עצות חכמות לחיים, ושומר עלינו במסירות ואדיבות. מאחל לו את כל הברכות, בשמחה ובבריאות!”.

נריה כהן, מנהל בית החינוך אמית בר אילן פתח תקוה: “זכינו לשומר מקצועי ומסור שאוהב את כל באי בית הספר ומהווה חלק בלתי נפרד מקהילת המורים והצוות. בכל הזדמנות מאחל, מפרגן ומברך את כולנו. הפעם, בהגיעו לגיל שיבה עליו נאמר “עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ” זו ההזדמנות שלנו לאחל לשלמה שימשיך בתבונה, בריאות ורעננות למצוא אושר וסיפוק במשפחה שבבית ובמשפחה שבבית הספר. מזל טוב!”.

פורסם בתאריך: 03.01.2023