חדשות וחדשנות בחינוך >

חבריו ומדריכיו של אלרועי בן שבת ז”ל מתרימים ומבקשים להכניס ספר תורה לזכרו

בהודעה שהפיצו ברשתות החברתיות כתבו החברים כי “אנחנו, מדריכים, חברים מהסניף ומבית הספר ומשפחתו של אלרועי בן רונה יהי זכרו ברוך נרתמים למען גיוס כספים לספר תורה לעילוי נשמתו בעזרת ה’.
אנחנו רואים בהכנסת ספר תורה אירוע משמעותי אשר ינציח את אלרועי , ובשביל זה נצטרך את עזרתכם. נשמח שכל מי שיכול לתרום או להפיץ את הקישור יעשה זאת. כואבים את לכתך, נמלא צוואתך”.

איתן גליק מי שהיה מדריך של אלרועי בתנועת בני עקיבא אומר כי הרעיון עלה מחבריו לשבט בסניף ומחבריו בבית הספר שביקשו לעשות דבר לזכרו ולהנציח אותו. “חשבנו על הכנסת ספר תורה לבית הכנסת שבו אלרועי עלה ממש לפני מותו לתורה, בבר המצווה ופנינו לאביו ששמח ברצון הטוב להנציח אותו בבית הכנסת”

טל ניומן חבר של אלרועי מבית הספר ומיכאל בן דוד חברו מהסניף, מסבירים “אנחנו מרגישים שצריך לעשות משהו עם הצער הגדול וספר תורה שיזכיר את אלרועי הוא בעינינו דבר ממש חשוב שיוכל להזכיר את אלרועי ויכנס לבית הכנסת לזכותו. התחלנו לאסוף וכבר הגענו לסכום יפה אבל הוא לא מספיק לכתיבה של ספר תורה ולכן אנחנו פונים לכל מי שמבקש לעזור בהנצחתו לתרום ולהיות שותפים בספר התורה שהמשפחה תכניס לבית הכנסת”.

קישור לתרומה – ספר תורה לע”נ אלרועי ז”ל

פורסם בתאריך: 21.03.2023