חדשות וחדשנות בחינוך >

זוכת פרס החינוך הארצי: התלמידה שהפכה למנהלת

קרדיט צילום תמונה: עודד קרני, לע”מ

פרס החינוך הדתי הארצי – הוענק השבוע בטקס מרגש ומיוחד ליונה קנינו, מנהלת בית הספר אמית ‘קול יעקב’ בירוחם, במעמד ראש החמ”ד שוש נגר.
בדברים שנשאה קנינו בטקס הזכיה היא ציינה כי “סיפורו של קול יעקב הוא למעשה סיפור החיים שלי והתחנות בו שזורות במסע החיים האישי והמשפחתי שלי. התפתחותי האישית והמקצועית, גידול ילדיי ומשפחתי בירוחם, משולבים בסיפור צמיחתו והתפתחותו של קול יעקב שהיה לי ולהם לבית שני, קרוב לארבעה עשורים”.
אמית קול יעקב אותו היא מנהלת, הוא בית הספר בו למדה כתלמידה. “בו קניתי ראשית חכמה ,דעת ומידות טובות ולימים שבתי אליו ובמשך שלושים ושש שנות עבודתי מילאתי בבית הספר מגוון תפקידים: תפקידי חינוך והוראה, ריכוזים שונים וסגנות ובעשרים ושש השנים האחרונות אני זוכה להנהיג ולהוביל את בית הספר”.
המסע הניהולי של קנינו החל לפני עשרים ושש שנים כשבית הספר מנה אז 140 תלמידים בלבד. “היום אני שמחה וגאה להוביל בית הספר ממלכתי דתי שהינו היחיד ביישוב, ומונה קרוב ל750 תלמידים! למרות הגידול המבורך, קול יעקב, שומר על צביונו הייחודי כמקום ביתי ומשפחתי , חם ואוהב. מקום בו כל אחד מרגיש אהוב ורצוי. אמית קול יעקב הוא הוכחה יום יומית לכך שהביחד מנצח. שחיבור בין חלקים שונים הוא כוח מצמיח ומפרה”.

פורסם בתאריך: 10.05.2021