חדשות וחדשנות בחינוך >

זוכי תחרות הספרדית: שני תלמידי אמית המר

זוכי תחרות הספרדית: שני תלמידי אמית המר

קרדיט צילום תמונה: חנה מילה

בפסטיבל הספרדית שנערך בתיכון יצחק שמיר בפ”ת, השתתפו שני תלמידי המגמה ההיברידית בספרדית, שלומדים בתיכון אמית המר ברחובות.

התלמידים ממסלול מופ”ת, הראל חביב וגבריאל שוסטר, בעלי שורשים ארגנטינאיים, הכינו מיצג על אל-סלבדור, שהוצג בתערוכה בפסטיבל. שגריר אל- סלבדור הגיע להתרשם ולברך את התלמידים על עשייתם.

במסגרת הפסטיבל נערכה תחרות בנושא “הספרדית ואני”. בקטגוריית הציור הידני, זכה התלמיד גבריאל שוסטר במקום הראשון על היצירה שביטאה את הקשר המשפחתי שלו לשורשיו הארגנטינאיים בתוך אילן משפחתי.

בקטגוריית התצוגה הדיגיטלית, זכה התלמיד הראל חביב על יצירתו שביטאה את הקשר לסבתו הארגנטינאית בתוך שדרת דגלים המשתייכים למדינות הדוברות ספרדית.

גבריאל שוסטר: “אני אסיר תודה על פתיחת התוכנית הזו, ובכלל על האפשרות ללמוד את שורשיי. שמחתי לזכות במקום הראשון בציור המחבר בין שורשיי מארגנטינה אליי”.

אליחי דדי, מנהל קרית החינוך אמית המר רחובות: ”בשיתוף עם מיזם הגוגיה ברשת אמית אנו גאים להציע לתלמידינו מגמות מיוחדות ומעשירות אשר מאפשרות לכל תלמיד ללמוד במקום וממקום שליבו חפץ”.

דינה הנדלר ושני קרן, מנהלות הגוגיה ההיברידית: “הגוגיה ההיברידית ברשת אמית מאפשרת לתלמידים ללמוד במגמות אזוריות לבחירתם”.

פורסם בתאריך: 22.01.2023