חדשות וחדשנות בחינוך >

זוכה פרס שר החינוך למנהל פורץ דרך: הרב שלום מלול מישיבת אמית יגל אשדוד

הרב שלום מלול, ראש ישיבת אמית יגל אשדוד

הרב שלום מלול, ראש ישיבת אמית יגל אשדוד – הוכרז על ידי שר החינוך יואב קיש כמנהל פורץ דרך לשנת תשפ”ג.

הפרס הוענק לרב שלום מלול, ראש הישיבה, על תרומה ייחודית לחינוך, לפי מספר תבחינים ובהם: מנהיגות פדגוגית, תרבות ארגונית, אקלים חינוכי, שותפויות, והיבטים אישיים.

ד”ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד: ”הרב שלום מלול הוא  איש חינוך משכמו ומעלה ומנהיג חינוכי המוביל  את ישיבת אמית יגל אשדוד ברוחו המיוחדת, באהבה ובמסירות אין קץ לכל תלמיד ותלמיד, להצלחה בקודש ובחול. הבחירה שלו בידי משרד החינוך כמנהל פורץ דרך היא גם תעודת כבוד לישיבה ולצוותה ולעיר אשדוד, שהתברכה במנהיג חינוכי שהפך את ישיבת אמית יגל לאחת מספינות הדגל של מערכת החינוך המצטיינת של אשדוד”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית ברך על הבחירה ואמר כי הרב שלום מלול מצליח לעשות חינוך ערכי ויחודי באהבה, לפתח חדשנות פדגוגית ולהביא את התלמידים למיצוי ולמצוינות.

בתגובה לזכיה, אמר הרב מלול: “מרגש מאוד לקבל פרס בתחום החינוך, התחום הכי משמעותי שיש בעיניי בעולם. לעסוק בעיצוב דור העתיד. בתיקון הלב ותיקון עולם. חובה על כולנו כאנשי חינוך לפרוץ דרך בחינוך, בדור שכל העולם נמצא אצלו בכף היד. זו שליחותינו ומשימתנו: להיות ראשונים, יצירתיים ועם המון אהבה ואמונה בכל ילד. הפרס שקיבלתי הוא כמובן לא שלי. הוא של כל אנשי החינוך שעובדים בשליחות ובמסירות. הוא של צוות ישיבת אמית יגל אשדוד שכל אחד ואחת מהם פורץ דרך אמיתי. גאה בהם ושמח על הזכות להיות חלק מחבורה שכזו”.

פורסם בתאריך: 29.05.2023