חדשות וחדשנות בחינוך >

זוכה אות המופת בחינוך: הרב אשר כדר מאמית בר אילן נתניה

זוכה אות המופת בחינוך: הרב אשר כדר מאמית בר אילן נתניה

בטקס מרגש ומרשים שהתקיים בהיכל התרבות העירוני בנתניה במעמד ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, הוענק אות המופת בחינוך לרב אשר כדר, מחנך בבית החינוך אמית בר אילן נתניה.

תעודת המופת עליה חתומים ראש העיר, הרב עקיבא יצחקי מחזיק תיק והחינוך ואתי דהן ראש מינהל חינוך וחברה – הוענקה לרב כדר, על היותו מחנך מוערך אשר רואה כל תלמיד ואשר יוצר היכרות מעמיקה עם המשפחה ועם הסביבה בה גדל.

“הרב כדר יודע לזהות בקרב התלמידים את החוזקות והקשיים ומציב עבורם מטרות לעתיד”, מצויין בנימוקי הזכייה. “אתה מצליח להנגיש כל תחום דעת אותו אתה מלמד באופן רלוונטי לחיי היומיום של תלמידיך”.

בתגובה לזכיה, אמר הרב כדר: “תודה רבה לרבונו של עולם על העזרה ונתינת הכוחות להצליח במשימת חינוך ילדי ישראל. וכמובן תודה רבה למנהל אלי ניסנהולץ, לרב חוזה שנהב ולצוות ההנהלה על הפירגון והערכה. שנזכה לגדל את ילדי ישראל לתורה ולמצוות”.

אלי ניסנהולץ, מנהל בית החינוך אמית בר אילן נתניה: “הרב כדר עוסק במלאכת החינוך שנים רבות, ומשקיע הרבה מעבר לעבודה חינוכית רגילה. במסירות רבה ובאכפתיות אינסופית וצניעות אמיתית, מוביל הרב כדר דורות של תלמידים ובוגרים למופת”.

זוכה אות המופת בחינוך: הרב אשר כדר מאמית בר אילן נתניה

פורסם בתאריך: 04.12.2022