חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידים חגגו עם דיירות בית המייסדים את יום האישה הבינלאומי

תלמידי תיכון אמית באר טוביה, יצאו השבוע לפעילות העצמה בבית המייסדים של המועצה, ובחרו לציין יחד עם הדיירות את יום האישה הבינלאומי.

במהלך המפגש המרגש, הציגו התלמידים שלוש דמויות נשיות משמעותיות, הקשיבו יחד לשירים של העצמה נשית וגולת הכותרת של המפגש היתה טיפוח הקשישות.

התלמידות הביאו לק ואיפור, מרחו בצורה מקצועית את הלק ואיפרו בחן רב את המבוגרות. בנוסף , תלמידי הרחבת הספרות השקיעו בנשים המבוגרות וכל אחת זכתה לתספורת, צבע, פן ואפילו עיצוב גבות, בצורה מקצועית ואדיבה מאוד.

אחת הדיירות אמרה בהתרגשות: “היום אני אחזור הביתה והבעל שלי לא יזהה אותי, אומנם אנחנו כבר מבוגרות אבל אישה תמיד רוצה להיות יפה”.

אישה אחרת אמרה: “אני כבר אלמנה אבל הנשמה של בעלי מרגישה אותי והיום אני בטוחה שהוא יבוא לביקור כמו פרפר שנמשך לפרח שלו היפה”.

נויה כרמי תלמידת כיתה ז’5 שיתפה: “היה לנו ממש כיף להכיר ולדעת מה היה פעם. הקשישים סיפרו לנו את קורות חיים שלהם ושיחקנו. יש הרגשה שאתה עושה משהו טוב ובאמת התחברנו לאנשים שם אנחנו נשמח ללכת לשם שוב”.

סימא יוסף, רכזת פדגוגית של חטיבת הביניים באמית באר טוביה: “עשייה למען האחר ממלאת את התלמיד ונותנת לו תחושה של משמעות עמוקה. למרות שהם מגיעים לתרום בסופו של דבר הם נתרמים לעיתים אף יותר”.

פורסם בתאריך: 08.03.2022