חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידים גייסו 200,000 ₪ להכנסת ספר תורה להצלחת חיילי צה”ל

התלמידים גייסו 200,000 ₪ להכנסת ספר תורה להצלחת חיילי צה

קרדיט צילום תמונה :אבי שפיר

תוך שבועיים וחצי, תלמידי בית החינוך אמית באר עמ”י, שבבאר טוביה צלחו גיוס המונים והשיגו 200,000 ₪ לטובת הכנסת ספר תורה להצלחת חיילי צה”ל, ולעילוי נשמת הנופלים והנרצחים במלחמת ‘חרבות ברזל’.

מרגע הצעתם של תלמידות שכבה יא’ לקיום הכנסת ספר תורה, בית הספר התגייס כולו למסע להשגת המטרה. קהילת בית הספר כולה, החל מתלמידים שעברו בית בית, הורים שתרמו ביד רחבה, מורים, שכנים, קרובים וזרים שהפכו שותפים יד ביד עד להשגת המטרה.

השבוע, לבש בית הספר חג לכבוד הארוע מרגש של מעמד הכנסת ספר התורה בשירה וריקודים, בו השתתפו 1,500 איש. טליתו של אביאל רחמים הי”ד שנרצח במסיבה בנובה ליוותה את ספר התורה והוסיפה משמעות מיוחדת לאירוע, שכל כולו להצלחת אמית באר עמ”י, וכל עם ישראל.

התלמידות ליבי הר נוי ושילת עטיה שיתפו: “הרגשנו שזה בלתי אפשרי להמשיך ללמוד בכיתה כרגיל, כשחברים שלנו נלחמים בחוץ ואף איבדנו אנשים קרובים אלינו. הרגשנו וידענו שצריך לעשות משהו. החלטנו להרים משהו גדול, שכמוהו עוד לא היה; לזכור את הנופלים ולהרים את הרוח”.

תומר אמנו, מנהל בית החינוך: “עם פרוץ המלחמה, הבנו שהשנה לא נזכה לחגוג את שנת העשור לבית הספר. היוזמה להכנסת ספר התורה הפכה את הקערה על פיה ויצרה מציאות של חגיגה מופלאה ומרגשת של 1,500 איש שהגיעו לשמוח עמנו בהכנסת ספר התורה. הסוד בשמחה זו, היה בזכות התגייסותם המלאה של התלמידים, מכלל השכבות שהיו מעורבים בשותפות מלאה ביוזמה זו, והעובדה שהתהליך היה חשוב לא פחות מהמטרה”.

פורסם בתאריך: 20.05.2024