חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות פרגנו לנשות חיילי המילואים

התלמידות פרגנו לנשות חיילי המילואים

השבוע בנות אולפנת אמית הנני קרית מלאכי ארגנו פעילות הפוגה מושקעת לנשים עם בעלים מגויסים, וילדיהם.

בפעילות השתתפו כ60 נשים מהעיר,ו140 ילדים. במהלך הפעילות האמהות זכו לזמן של מילוי מצברים עם בית קפה עם עוגות מפנקות, וכן סדנאות איוורור לבחירה- איפור, ועיצוב כוסות שתיה.

במקביל הבנות שמרו על הילדים והפעילו אותם במגוון פעילויות כייפיות- מתנפחים, שערות סבתא, פופקורן, יצירות ועוד, ואף קיבלו המון הפתעות.

בנות האולפנא הרימו את הפעילות בעצמן, בהובלת הרכזות החברתית- גייסו תרומות, אפו עוגות, הכינו את הפעילויות, קנו, סידרו, סחבו, וניקו.

הבנות שיתפו: “ביום ההפוגה היה לנו ממש כיף ומרגש. עשינו את זה עם תחושה של שליחות ושאנחנו עושות משהו גדול למען עם ישראל, הפעלנו את הילדים במשך שעות ובסוף היינו מותשות אבל גם מסופקות”.

האמהות שיתפו שהפעילות הפוגה היתה משמעותית מאוד עבורן, והן הודו על הזמן השקט והרגוע שזכו לו.

אחת האמהות אומרת:

וואו!! הרמתן לנו פעילות מדהימה ברמה גבוהה, עם חשיבה על פרטי פרטים מה יעשה טוב בתקופה הזו גם לנו כאמהות וגם לילדים. הפעלות הכי מוצלחות שיש, סדנאות לאמהות עם הרבה מחשבה על מה יאפשר רגיעה ותוצרים משמחים ובופה טעים ומפנק. הצמדתן את הילדים לאחראיות על מנת שכל אמא תוכל להרגיש רגועה בזמן הפעילות וחילקתן מתנות והפתעות שגרמו לילדים לחייך ולבקש לבוא שוב.. כלכך מוערך!! תודה מעומק לב!”.

נגה ותרי, מנהלת האולפנא משתפת: ”אנו מתרגשות לראות את העשייה והטוב שהבנות מובילות בימים הללו, את הרצון הענק שלהן לעזור למען תושבי העיר ולהיות שותפות להעלאת הרוח בעם ישראל. בעז״ה האור והטוב שלהן ינצח כל חושך ורוע שאויבנו מנסים לזרוע. אנו מודות מעומק הלב לרב חיים מימרן מנהל בית ספר עציון על השיתוף פעולה המעולה, והאפשרות לעשות את האירוע בבית ספר עציון”.

פורסם בתאריך: 15.11.2023