חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות פיתחו אפליקציה לפנאי משמעותי בבאר שבע

תלמידות כיתה ט1 נחשון בבית החינוך מקיף אמית באר שבע, בתחרות פיתוח אפליקציות

תלמידות כיתה ט1 נחשון בבית החינוך מקיף אמית באר שבע, השתתפו השבוע בתחרות עירונית בשיתוף wix ביזמות ופיתוח אפליקציות, בנושא התחרות השייכות לעיר באר שבע.

במסגרת התחרות, פיתחו התלמידות את האפליקציה ‘פנאי משמעותי’, שמטרתו למרכז את כל תנועות הנוער הקיימות בבאר שבע לתוך אפליקציה אחת שבה כל תושב/ת בעיר באר שבע יכולים להיכנס ולראות את המבחר והתוכן בכל תנועה.

התחרות התחילה בתחרות בית ספרית שבה כל קבוצה הציגה רעיון לאתר ולאפליקציה שלה ולבסוף נערך גמר בית ספרי. בקבוצה המנצחת היו תמר בן דוד, אלמוג גולברג, מישל גירז’ל, ליה גרשליס, נגה קנפו ואביטל קרבצוב.

בזמן הערכות והעבודה על הרעיונות בבית הספר, קיבלה הקבוצה שני מנטורים אחד מwix ואחד מיחידת מודיעין מהצבא, שליוו את התלמידות בדרך לתוצר הסופי.

התלמידה אלמוג גולדברג שיתפה: “הפלטפורמה הביאה לנו מקום להציג רעיונות, גיבשה את הכיתה ואת הצוותים שנבחרו ממנה. חשפה אותנו לדברים חדשים וללמידה שונה ממה שלומדים בבית ספר משהו שיותר יתרום לנו לחיים כמו עמידה מול קהל והצגת מצגת בצורה נכונה וגם שיפרה לנו את הביטחון העצמי. בנוסף, הסיור עצמו בחברת WIX היה מלמד וחוויתי. ראינו כיצד חברת הייטק פועלת ונראית וזה עושה חשק לעבוד שם בעתיד ולעזור לפיתוח העיר כשיותר ויותר חברות יתפתחו בנגב. ההשתתפות בתחרות פתחה לנו אופקים ויכולות ליזום, להמציא דברים חדשים ובעתיד להתקדם לכיוון הפיתוח וההייטק. זאת הייתה חוויה מעצימה ומעשירה מבחינה חברתית ואתגרית”.

הודיה חדד, מחנכת הכיתה: “אולי לא כבשנו את המקום הראשון, אבל התלמידות עשו עבודה טובה והביאו גאווה לבית הספר. בנוסף, ספגו התלמידות המון דברים טובים בעקבות התחרות כמו יצירתיות, עבודת צוות, עמידה מול קהל והרבה אמונה”.

פורסם בתאריך: 04.03.2024