חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות פוקחות עיניים

התלמידות

קרדיט צילום תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

לפני מספר שבועות הגיעה אל שולחנו של יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל מכתב בקשה מארבע תלמידות של אולפנת אמית שמואל. במכתב הן גוללו בפניו תיאור של הבוטקה הקטן לטעמן של השומר ומבקשות להגדילו.

“בסיס היוזמה נבע מההרגשה של הבנות שהאולפנה עוברת שיפוצים והמון השקעה ובכל זאת הבוטקה של השומר קטן ואין בו את האווירה החמה והעוטפת של האולפנה שלנו”, כתבו התלמידות בפנייתן. “באולפנה אנחנו משפחה ואנחנו שמות לב לכולם ללא יוצא מן הכלל, ובמיוחד לשומר שלנו שמגיע כל יום על הבוקר ונשאר עד סוף היום, בכל יום לימודים”.

במסגרת היוזמה בקשו התלמידות, לבנות לשאול השומר בוטקה חדש ומרווח יותר. “היינו שמחות לשפץ את הבוטקה של השומר, המקום שבו הוא נמצא ושומר עלינו במשך כל יום – כל היום. חשוב לנו שיהיה לו מרווח תנועה והיינו רוצות להוסיף התקנים וריהוט כמו כיסא נוח לשבת עליו או מקרר קטן שיוכל לשמור בו את השתיה שלו וכדומה”.

ברודני התייחס אל פניית התלמידות האכפתיות. בכובד ראש ואכן, בעקבות פניית התלמידות, תוך זמן לא רב נחנך הבוטקה החדש והגדול שהוקם עבור שאול השומר היקר, אליו הכינו הבנות שלט מאיר פנים: ‘כאן גר בכיף שאול’.

אורית קאופמן, מנהלת האולפנה: “היוזמה המבורכת של התלמידות אשר רואות כל אדם באשר הוא אדם, מחממת את הלב. פניו הקורונות של שאול השומר, אמרו הכל”.

יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל: “הבנות בחרו לפקוח עיניים. הן תרות, מחפשות ומסתכלות דווקא על הזוטות, על הדברים הטריוויאליים שרובינו לא שמים לב אליהם. תאיר, אלה, שירה וזיו, זה חשוב הרבה יותר מלימודים, שגם בהם אתן מצטיינות יש מה ללמוד מכן, זכינו שאלה הן בנותינו גאה בכן!”.

 

פורסם בתאריך: 03.07.2023