חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות עוטפות את הדרום באהבה

שיתוף פעולה של אולפנית אמית ישורון בפתח תקווה עם ‘בית המתנות של יאיר’ הביא לגיוס של אלפי שקלים למען ילדי הדרום.
בנות האולפנית, בהובלת וועדת חסד ורכזת החסד רונית רחביה, יוזמות בכל שנה פעולות התרמה שונות לטובת ‘בית המתנות של יאיר’. השנה, על אף הגבלות הקורונה, הצליחו בנות שכבה ז’ לגייס סכום של 17,000 ש”ח בנוסף לספרים, משחקים ומתנות רבות.
מירב הולנדר מ’בית המתנות של יאיר’, יחד עם רונית ובנות וועדת חסד, החליטו להעביר את המתנות והסכום המכובד לטובת ילדי הדרום. וכך, בשיאו של מבצע ‘שומר החומות’, הגיעו התלמידות לבית המתנות וארזו עשרות רבות של חבילות שי לילדי הדרום.
רוני בן פורת, תלמידת שכבת ז’ וחברת ועדת חסד, משתפת: “לפני כחודשיים שמענו על מיזם ‘בית המתנות של יאיר’. התרגשנו לשמוע שניקח חלק גדול ממנו, לאט לאט התחלנו להתארגן, לאסוף כספים, משחקים וספרים מהמון אנשים בכל מיני דרכים יצירתיות. כל כיתה חשבה על דרך מיוחדת שתעזור לגייס אנשים למטרה הכל כך חשובה הזאת והצלחנו להגיע לסכום משמעותי ומתנות רבות”.
מבשרת יעקבס ראש האולפנית: “לאולפנית אמית ישורון קשר מיוחד וארוך שנים עם מירב ועם בית המתנות של יאיר, המזמן לבנות, להורים ולכל קהילת האולפנית אפיקים רבים של נתינה ועשיה. תודה גדולה להורים ולכל השותפים שפתחו את ליבם והתגייסו ליוזמה החשובה שהיוותה שיעור בחינוך אמיתי”.

פורסם בתאריך: 30.05.2021