חדשות וחדשנות בחינוך >

התלמידות למען שחרור החטופים

התלמידות למען שחרור החטופים

קרדיט צילום תמונה: משה דבאח

240 החטופים בידי חמאס בעזה, מדירים שינה מעיניהם של רבים וטובים בישראל. תלמידות מדרשת אמית מודיעין החליטו גם הם לפעול. בארוע מרגש במיוחד, התכנסו כל תלמידות המדרשה לאמירת שמות החטופים, הפרשת חלה לרפואת הפצועים ושמירה על חיילי צה”ל.

התלמידות שרנו יחד ‘אחינו כל בית ישראל’, התקוה ואני מאמין בעוצמה ובהתרגשות, אליהם הצטרף החזן הצבאי הראשי, שי אברמסון, שכיבד בנוכחותו, סיפר על עוצמות עם ישראל בימי המלחמה ואמר יחד איתן תפילה לשלום חיילי צה”ל.

בסיום הכנס, הצטלמו התלמידות עם הדגל לחיזוק החזית והעורף, בתמונה מרהיבה בצורת מגן דוד. לאחר הכינוס, כל תלמידה קיבלה את נוסח התפילה להחזרתם ושחרורם של השבויים והנעדרים עם שם של אחד מהחטופים, כך בזמן הדלקת נרות שבת.

אדרת מקסימוב, תלמידת שכבה י”ב שיתפה: “עבורי הטקס היה חזק, כמו יום עצמאות ויום הזיכרון ביחד. תחושה חזקה של אחדות והתרוממות לאומית”.

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: “הטקס היה מרגש במיוחד, היות והוא הגיע מתוך יוזמה של תלמידות לעשות משהו שיעזור למצב הקיים. היה מרגש לראות את הבנות לומדות כל כל חטוף וחטוף ומתפללות לשלומו. אנו מצפים שבעזרת ה’ לשובם במהרה”.

פורסם בתאריך: 06.11.2023